دفاع از فرهاد مجیدی: حرفه منصوریان مسخره است

دفاع از فرهاد مجیدی: حرفه منصوریان مسخره است

فرشاد فلاحت زاده درباره پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان گفت: این برد را تبریک می گویم. این 3 امتیاز ارزشمندی بود که شاگردان مجیدی کسب کردند.» هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند به خصوص استقلال که نسبت به بازی قبل خیلی بهتر بود و با روحیه خوبی به مصاف پرسپولیس می رود.

وی در خصوص عملکرد مدافع برزیلی استقلال گفت: رافائل سیلوا یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دیدار مقابل نفت آبادان بود. او در غیاب یزدانی و مورمند توانست نقاط ضعف استقلال را بپوشاند. برزیلی ها باهوش هستند و خیلی سریع تطبیق می یابند. سیلوا خوب می خواند و در ضربات سر و مسابقات موفق بود. بازیکنی که در دفاع قوی ظاهر می شود و در حملات نیز شرکت می کند. این تیم در این شرایط حتی پس از جدایی دو مدافع اصلی تیم واقعا به این موضوع نیاز داشت.

شاید مجیدی شرایط رفتن به منصوریان را نداشت

فلاحت زاده در خصوص عملکرد امیرحسین حسین زاده گفت: حسین زاده بازیکن توانمندی است و قطعا یکی از سرمایه های فوتبال ایران است که در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. بازیکنان باتجربه زیادی در لیگ ما هستند که می خواهند به تیم ملی دعوت شوند. حسین زاده هم برای حضور در ترکیب تیم ملی و درخشش مانند بازیکنان بزرگی مثل مهدی طارمی، جهانبخش و… باید آرام حرکت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مصاحبه تند علیرضا منصوریان تصریح کرد: به هیچ وجه حرف منصوریان را قبول ندارم. اگر دغدغه احترام است می توانم مثال بزنم با بازی نمادین تیم 98 با منتخب سرخابی که اصلاً متولدین 1377 را دعوت کردند و با بی احترامی به متولدین 98 و آبروریزی کردند. افرادی مثل من که در آن زمان بازی می کردند. دوستت دارم. شاید مجیدی شرایط رفتن به منصوریان را نداشت. آنها باید بفهمند که مربی قبل از دربی هزاران دغدغه دارد و نباید در مورد او قضاوت کرد.

حالا منصوریان می پرسد فلاحت زاده کجاست؟

وی افزود: الان منصوریان می پرسد فلاحت زاده کجاست؟ مجیدی در این بازی نگران اخراج نشدن بازیکنان، گرفتن کارت و مصدوم نشدن بازیکنان است. چون بازی بعدی باید با پرسپولیس بازی می کردند. این بحث ها واقعا خنده دار است و کارکنان استقلال بهترین تصمیم را می گیرند که این محدودیت ها را اعمال نکنند. بهتر است این مشکلات را بزرگ نکنیم و جدی نگیریم. چون اگر مجیدی روحیه نداشته باشد، کل تیم روحیه خود را از دست می دهد.

فلاحت زاده در خصوص بیانیه پرسپولیس در اعتراض به داوران گفت: تاکنون داوران زیادی مقابل استقلال بوده اند و نمونه اش آخرین بازی مقابل نفت آبادان است که به اشتباه گل استقلال را آفساید اعلام کردند. کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال باید مراقب باشند که توطئه ها و شیطنت ها منجر به سود نشود.

استقلال باید مراقب باشد که در دربی گل نخورد

پیشکسوت استقلال در رابطه با دربی 98 گفت: پرسپولیس به پیروزی می رسد و استقلالی ها باید مراقب باشند که گل نخورند; چون هر تیمی که اولین گل را به ثمر می رساند روحیه می گیرد. استقلال باید از تک موقعیت ها استفاده کند و گل بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر استقلال در مسابقه ببازد او در راس بازی باقی می ماند اما تیم از نظر روحی به هم می ریزد و همه چیز به ضرر استقلال پیش می رود. بازیکنان باید این تصور را داشته باشند که به هر حال استقلال باید این بازی را ببرد، چون یک بار این بازی را برد باید جشن قهرمانی هم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید