فرهاد مجیدی مقابل منصوریان؟!

فرهاد مجیدی مقابل منصوریان؟!

در کمتر از 4 روز تا دربی 89 پایتخت، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال منعی برای مصاحبه با رسانه ها ندارند. این در حالی است که در سال های اخیر (به خصوص بین پرسپولیس و استقلال) در آبی پوشان پایتخت بارها کادر مدیریتی یا فنی این تیم به دلایل خاصی از بازیکنان و مربیان درباره حساسیت بازی دربی با رسانه ها سوال کرده است. مصاحبه نکنید تا اعضای تیم با آرامش و بدون تنش به دربی برسند.

حالا که استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و باید در دیدار هفته بیست و سوم پنجشنبه هفته جاری میهمان پرسپولیس باشد، به اردوگاه استقلال اطلاع داده شده که سرمربی این تیم منعی برای مصاحبه ندارد. اعضا تیم رسانه ای در نظر گرفته نشده است.

این در شرایطی است که اعضای این تیم (اعم از مربیان و بازیکنان) برای حفظ آرامش و تمرکز بیشتر روی بازی حساس این هفته خود تصمیم گرفتند بیش از هر زمان دیگری از فضای رسانه ای دور باشند و تمرین کنند و تمرکز خود را روی بازی مقابل پرسپولیس این در حالی است که با اظهارات علیرضا منصوریان علیه فرهاد مجیدی، افرادی مانند بهزاد گلمپور یا سایر اعضای کادر فنی استقلال برای توضیح ماجرای منصوریان صحبت کنند. اما ظاهرا همه اعضای تیم قصد دارند نسبت به اتفاقات روز باشگاه و لیگ واکنشی نشان ندهند و فقط به دربی فکر کنند.

لازم به ذکر است؛ دیدار دو تیم روز پنجشنبه 26 اسفندماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید