ماجرای دعوای منصوریان و مجیدی چیست؟!

ماجرای دعوای منصوریان و مجیدی چیست؟!

خود علیرضا منصوریان در زمان سرمربیگری نفت تهران چنین ماجرایی را امتحان کرده بود و در دیدار مقابل استقلال با بی توجهی کارکنان استقلال که همگی از بازیکنان سابق استقلال بودند مواجه شد. او به طور تصادفی از این روز به عنوان یکی از بهترین خاطرات خود یاد می کند.

با این حال، اینکه چرا ستاره های یک تیم در دوران مربیگری با هم برخورد می کنند، نشان از اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده است. البته این ماجرا فقط برای استقلال نیست و در سایر تیم های بزرگ وجود دارد.

حتماً این ضرب المثل را شنیده اید که «دو پادشاه در یک آب و هوا نمی گنجند». در روزهای بازی همه این ستاره ها پادشاه محسوب می شدند و البته در همان زمان اتفاقاتی در تیم های بزرگ افتاد و حتی تیم ها و باندهای بزرگی تشکیل شد و در این بین عده ای به خاطر کادر فنی شان فیکس شدند. تیم رابطه خوبی داشت. کسانی که خارج از باند هستند بعداً در دوران مربیگری خود به دنبال جبران خسارت خواهند بود. سابقه مدیریت رختکن و حواشی تیم یکی از معضلاتی است که معمولا رسانه ها به دلایل قانونی نمی توانند مستقیم به آن بپردازند وگرنه رسانه ها اغلب از این ماجراها مطلع هستند. منصوریان شب گذشته در این همایش داستان هایی از گذشته تعریف کرد که نشان می دهد اختلاف او با فرهاد مجیدی عمیق تر از آن است که نامش حسادت کند.

البته همه این بازیکنان روزی مربی خواهند شد و البته در همان دوره ای که بازی کردند بر رختکن تیمشان مسلط خواهند شد. اگرچه رسم بر این است که مربیان پس از پایان مسابقه با هم حرکت کنند اما باید دید چرا فرهاد مجیدی به سمت منصوریان و کادرفنی اش نرفته است. او دیروز از نیمکت نشینی محروم شد اما پس از بازی و شکست منصوریان به منصوریان، محمد هورمگا و حسین کاظمی برخورد کرد.

منصوریان در همایش عادی از نام امیر قلعه نویی استفاده کرد. مردی که استقلال با او تنها سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده و به خوبی می داند که فرهاد مجیدی و امیرگله نویی چقدر با هم تفاوت دارند. البته این را هم می دانیم که منصوریان در جریان بازی خود با امیرگله نوح هم مشکل داشت. به هر حال رسانه ها بسته به خط مشی خود این اختلافات را واسطه می کنند یا نه، اما به طور کلی پادشاهان فوتبال ایران در هر رده و مقام و مقامی در یک اقلیم نمی گنجند و مربوط به رنگ و باشگاه است. و طیف خاصی وجود ندارد. همه مشکلات ریشه دارد. آن هم ریشه در گذشته دارد!

دیدگاهتان را بنویسید