ماجرای دعوای جنجالی علیرضا فگانی و کیروش

ماجرای دعوای جنجالی علیرضا فگانی و کیروش

علیرضا فغانی در خصوص قضاوت اولین دوره جام عربی 2021 گفت: مسابقات عربی هر ساله برگزار شده و برای کشورهای شرکت کننده بسیار حساس بوده و کشورهایی مانند یمن و بحرین از نظر فوتبالی در سطح بالایی قرار دارند. سطح و نمی توانند به عنوان تیم های برتر در مقدماتی جام ملت های آسیا یا جام جهانی حضور داشته باشند، حضور در این رقابت ها برای آنها حساس تر از مسابقات معتبر جهانی است.

فغانی در خصوص مشکلات پیش آمده در جام عرب در سال 2021 که در جریان قضاوت بازی مصر و تونس به وجود آمد، تصریح کرد: حاشیه های خاصی وجود نداشت و VAR حق رسیدن به حق را دارد و در بسیاری از مسابقات جام عربی صحنه ها این گونه است. توسط VAR بررسی می شوند اتفاق افتاده است.

وی افزود: در بازی نیمه نهایی صحنه ای رخ داد که منجر به بازبینی صحنه شد. او ابتدا در مورد ضربات پنالتی تصمیم می گرفت اما دستیار تصویری این فرصت را به من داد تا صحنه را مرور کنم و با دیدن صحنه متوجه شدم این رویکرد برای اجرای پنالتی کافی نیست و نظرم تغییر کرد.

داور برجسته فوتبال ایران با اشاره به اینکه در بالاترین سطح مسابقات اعتراضات و اراذل و اوباش وجود دارد، گفت: قوانین و جرایم در حین و بعد از بازی مسائل انضباطی تلقی می شود و خوشبختانه از نظر فیزیکی و داوری مشکل خاصی وجود ندارد. مسابقات خوب

دیدگاهتان را بنویسید