ماجرای حمله منصوریان به فرهاد مجیدی

ماجرای حمله منصوریان به فرهاد مجیدی

مجیدی که از این پیروزی بسیار خوشحال شده بود، پس از پایان بازی با ژست معروف خود مشت هایش را گره کرد تا به حفظ فاصله 6 امتیازی تیمش با پرسپولیس واکنش نشان دهد. به نظر می رسد مجیدی برای خوشحالی خود به مقر فنی رقیب که از کنار آنها رد شده بی توجهی کرده تا این مشکل را برای علیرضا منصوریان ناراحت کند.

سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی گفت: “من تازه فهمیدم چرا وقتی این همه مربی استقلالی مقابل فرهاد مجیدی بازی می کنند، منفجر می شوند. من به عنوان یک برادر به فرهاد مجیدی توصیه می کنم.” فوتبال به سرعت پیش می رود پسر! گلت را گرفتیم و باختیم، اما وقتی می آیی از محمد هورمگا و حسین کاظمی و بقیه رد می شوی، می روی و یکی می گیری تا کتت را بگیری و یکی را با «دوربین بگیر و در رفتارت تجدید نظر کن. آقای مجیدی با خودتان برخورد داشته باشید. شاید بررسی کنید که مجیدی ما را ندیده است.»

فرهاد مجیدی که به دلیل اخراج مقابل گل گهر از حضور در نشست خبری قبل و بعد از بازی با صنعت نفت بازماند، از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران درباره صحبت های منصوریان در ورزشگاه آزادی خودداری کرد. صحبت های او درباره برنامه فوتبال برتر این اتفاق را رقم زد.

دیدگاهتان را بنویسید