حمله تند مجیدی به علیرضا منصوریان

حمله تند مجیدی به علیرضا منصوریان

آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید که یکی از حاشیه های آن علی منصوریان بود که از میثم مجیدی صحبت کرد. مجیدی در این خصوص گفت وگویی انجام داده که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید:

* برای برد به زمین رفتیم. چند هفته از فینال جام حذفی گذشته بود و اتفاقی که افتاد، دو بازی در لیگ انجام دادیم که موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانستیم گلزنی کنیم.

* در این بازی همچنان برای برد تقسیم شده بودیم. خدا را شکر خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم پیروز شویم. موقعیت های زیادی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم این را ببریم و در جدول دو پله بالاتر رفتیم که باعث خوشحالی هواداران شد. با صحبت هایی که آقای رحمتی و کادر فنی انجام دادند، نقاط قوت و ضعف صنعت نفت آبادان را شناختیم و تمام نکاتی را که آنها گفتند در بازی به کار بردیم و موفق به پیروزی شدیم.

* در مورد اظهارات علی منصوریان به کناری مبنی بر اینکه بازیکنانش از سمت چپ آلومینیوم حمله کنند، باید بگویم که من در زمین بودم و توجهی به صحبت های آنها نداشتم. موضوعات مطرح شده مهم نیستند. مهم برد تیم بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد اما سال گذشته در رختکن تیم آلومینیوم درباره همان بازیکنان تیم ما که صحبتش را می کرد حرف های دیگری زد. به نظر من وقتی از هم جدا می شویم خیلی جالب نیست، می خواهیم اینطور صحبت کنیم و من زیاد در مورد آن صحبت نمی کنم، خیلی بهتر است.

* استقلال امسال تیم بسیار خوبی بود و نشان داد که شایسته قهرمانی سه هفته زودتر است. به بازیکنان، کادر فنی و هوادارانشان تبریک می گویم. امیدواریم سال آینده نیز همین روند را ادامه دهیم. ما هم بازی مان را مقابل استقلال انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید