اظهارات جنجالی علیرضا منصوریان پس از پیروزی

اظهارات جنجالی علیرضا منصوریان پس از پیروزی

علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان انزلی در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوب، سخت و باکیفیتی بود. سعی می کنیم در خانه با پلان A بازی کنیم. به خصوص در خوزستان مردم به فوتبال هجومی علاقه دارند. به ندرت دروازه بان خود را در موقعیت خطرناکی دیده ایم. تیم مازیار زارع هم تیم خوبی است و ما این تیم را خوب می شناختیم و در این دیدار روی تاکتیک خود اصرار داشتیم.

وی افزود: آغاسی و چند بازیکن فرصت گلزنی داشتند. ما حق گلزنی داشتیم. ما با احترام به حریف نگاه می کنیم و اگر بازی حریف شکل می گرفت خطرناک بود. در فوتبال بررسی ویدیویی وجود ندارد و تشخیص اینکه توپ به دست بازیکن اصابت کرده و دست بازیکن باز بوده یا بسته بسیار مشکل است. من خودم را جای داور گذاشتم و واقعا سخت است. نمی گویم داور خوب بود چون بردیم، اما با کلاس دو سه امتیاز داد. داور خیلی خوب بود و از عملکرد او راضی بودیم. خیلی خوب قضاوت شد سرعت توپ روی این ضربه آزاد بالا بود. خدا را شکر در اولین حضورم توانستیم 3 امتیاز به اندوخته تیم اضافه کنیم. ما 9 فینال سخت برای صعود از نردبان داریم.

وی درباره شرایط تیم ملوان و مازیار زارع گفت: زمانی که من دستیار کی روش و افشین قطبی بودم، مازیار زارع ملی پوش بود. او مرد صادقی است و می گوید چه خوب و چه خوب و چه بد ب. او ذاتاً یک ملوان است. مازیار زارع، پیمان نوری، محمد حبیبی ملوان هستند. برایشان آرزوی موفقیت دارم.

منصوریان درباره کارهایی که برای فولاد انجام داد و امروز این تیم قهرمان شد، گفت: تنها کاری که انجام دادیم بحث روحی و روانی بود. فولاد نیاز به جراحی روانی دارد. ما دو دستور تاکتیکی برای قسمت بالای تیم داشتیم، یعنی یک سوم، برای حمله به خلاقیت بازیکنان. بازیکنان می توانند با خیال راحت بازی کنند. این بازیکنان روزهای خوب و بدی داشته اند. می خواهیم اعتماد به نفس به تیم برگردد. از مهاجم خارجی که به زمین آمد بسیار راضی هستم. او هنوز بازیکنان را به اسم نمی شناسد و از نگاه خارجی ها همه ما ایرانی ها را یکسان می بینند. تورس هم خیلی خوب بود. او با مدلی کاملا متفاوت فوتبال بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید