علیرضا منصوریان از شاگردانش تمجید می کند

215522 903 خبر خاکستری

علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل صنعت نفت آبادان مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: بازی بسیار پرنشاطی بود. ما و تیم آقا مجتبی (حسینی) در پنجره تبلیغاتی نیستیم. می دانستم که باید مقابل پیکان سخت بازی کنیم. من در بازی اشتباه کردم و صحنه های تیر را ندیده بودم و گفتم بازی خودمان را انجام دادیم و اگر از ما بهتر بود به حریف چند فرصت دادیم.

وی افزود: پیکان تیم بسیار خوبی دارد. من تیم مجتبی حسینی را با تیمم مقایسه می کنم و امروز دو تیم از صنعت نفت یا دو تیم از پیکان بازی کردند. اگر بی خیال می شدیم حریف گل می زد. هم من و هم پیکان فرصت گلزنی داشتیم. نمی دانستم با تفکر تدافعی و حمله به هر دو تیم گل می زنیم اما امتیازات را تقسیم کردیم و در جدول از همدیگر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فصل سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: در ابتدای فصل تمرین نکردیم و تنش ناشی از تمرین را افزایش دادیم. امیدوارم تا پایان فصل مصدومی نداشته باشیم. در سال جدید بازی بسیار سختی با سپاهان داریم. امروز از هارد راک عبور کردیم و نه گلی خوردیم و نه گلی. به راه لبخندهای آبادانی نگاه می کنیم و اگر توانستیم آنها را شاد کنیم از این هفته لذت خواهیم برد. امروز نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم اما ناراحتشان نکردیم و امتیازی به آنها ندادیم.

منصوریان با بیان اینکه چرا شروین بزرگ از ابتدا بازی نکرد، یادآور شد: در طول هفته با بازیکنان تمرین می کنیم. شما این سوال را بر اساس نام و ارائه او پرسیدید. طی یک هفته گذشته به دلیل تنگی نفس و بیماری قلبی که دچار آن شد، به رضا جبیره فرصت دادیم و از او بسیار راضی بودیم و او یک موقعیت 100 درصدی برای خودش ایجاد کرد. ما مثل بعضی از دوستان نیستیم که سه بازیکن نداریم و داد بزنند که بازیکن نداریم. ما تیم محکمی داریم و اصل کار ما ساختار است. اگر شروین نیست رضا جبیره است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا قرعه کشی در دربی پایتخت قهرمان لیگ را مشخص می کند، گفت: دربی دیروز یکی از بهترین دربی های 10 سال اخیر بود. یک تیم باید می برد و یک تیم باید قوی می ماند. دربی سریع بود و من از تماشای بازی با بازیکنانم لذت بردم. شاید در برخی موارد بازی وزن فنی نداشت اما در برخی قسمت ها بازیکنان به صورت اختصاصی بازی کردند. به عنوان یک هوادار سابق استقلال که از هفت سالگی این تیم را دوست داشتم، هر دو تیم در دربی خوب بودند. اگر همیشه باید دربی ها را برد، تیم ها شجاعانه بازی می کنند. این اتفاق در نیم فصل اول نمی افتد چون چنین شرایطی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد انتظار مدیران این باشگاه از او در زمان هدایت نفت گفت: اولین چیزی که از مدیران خواستیم پرداخت خوب بود. تا الان 15 میلیارد تن داریم. هر 5 میلیارد ما 10 درصد است و به نظرم نسبت به 6 تیم اول لیگ خیلی کم است. برای آنها 50 میلیارد گوجه فرنگی 5 درصد و برای ما 5 میلیارد تن 10 درصد است. کل پول ما 7 میلیارد تن کمتر از یکی از بازیکنان تیم های برتر برای قرارداد سه ساله است! 43 میلیارد تن کل پول نفت. در برخی تیم ها دو سه بازیکن دیدم که مجموع قراردادشان دو میلیارد تن است. افتخار می کنیم که سمت راست ما پر از فوتبالیست است. ما تیم بسیار جوانی داریم. بنویسید بازیکنان پیکان و صنعت نفت در سال 1405 پادشاهان استقلال و پرسپولیس و تیم ملی خواهند بود. بسیاری از آنها قابل انتقال هستند. ما با مدیران خود صادق هستیم و تا جایی که تلاش می کنیم نتیجه می گیریم. تمام هدف ما نشاندن لبخند بر لبان حامیان آبادانی برای حفظ آبروی خود و خانواده هایمان است.

منصوریان ادامه داد: در آبادان که می رویم خیابان ها مسدود است و حدود 3.4 هزار نفر «سواری» کردند. میلیاردها تومان خرج کنید، نمی توانید این جمعیت را بیرون کنید. من با مسئولان استانی صحبت می کنم که در حوزه مسئولیت اجتماعی هر چقدر هم که برای تیم های شهرستانی هزینه شود خوب است و باید تصویب شود. فوتبال چه بخواهند و چه نخواهند ابزاری است که مردم را به خیابان ها می کشاند. رشته اصلی من کشتی بود اما برای فوتبال به این رشته رفتم.

دیدگاهتان را بنویسید