سرمربی استقلال از شاگردانش تمجید کرد

سرمربی استقلال از شاگردانش تمجید کرد

جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی مقابل شباب الاهلی امارات گفت: به فوتبال ایران، مردم استان خوزستان و هوادارانمان تبریک می گویم. با رهبری گروهمان نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. در این گروه با دو تیم از بهترین تیم های قطر و امارات روبرو شدیم. باعث خوشحالی است که بدون باخت در این مسابقات قهرمان شدیم. ما توانستیم 12 امتیاز را بگیریم که عالی بود. به بازیکنان می گویم خیلی خسته نباشید.

وی افزود: در مسابقاتی که مثل امروز شکست خوردیم، با وجود تذکری که به بازیکنان دادم، اشتباه کردند و باعث شدند که ما با تساوی به پایان برسیم. ما آمدیم تا بازی را ببریم. با برنامه خوب بازی کردیم اما در صورت اشتباه فردی برد را به تساوی تغییر دادیم. ما می خواستیم رهبر باشیم تا عزت خود را نشان دهیم. من فکر می کنم ما این کار را کردیم. اما امروز مشخص شد که مسابقات بین المللی نیاز به پول و سرمایه گذاری دارد.

نوکونام گفت: خوشحالم که در آینده در این جام حضور دارم. تیم های بزرگ از مسابقات کنار رفتند. الان جزو 8 تیم برتر غرب آسیا هستیم. خوشحالم و افتخار می کنم که فولاد خوزستان ایران به این افتخار دست یافته است. باید کاملا از بازیکنان قدردانی و تشکر کنم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص برنامه ریزی برای سال آینده این تیم گفت: لحظه ای در ایران هست که از فردا خبر نداری. سال گذشته تیم من قهرمان جام حذفی شد، اما روز بعد باشگاه تصمیم گرفت مربی دیگری به خدمت بگیرد. من آینده ام را نمی دانم اتفاقاتی در ایران می افتد و ما این شرایط را داریم. نمی دانیم فردا هستیم یا نه. اما اگر باشم، برای سال آینده برنامه دارم. تیم ما باید خیلی قوی باشد. برای بازی در آسیا به افرادی نیاز داریم که کیفیت فنی و تجربی تیم را بالا ببرند. جای اشتباهی نیست که بخواهیم رفتارمان مثل بازی های گروهی باشد.

وی افزود: در آنجا باید حرفه ای عمل کنیم. اگر من هستم، قطعا یک پروفایل کاربری دارم. اگر نه برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت دارم. فکر می کنم در طول سه سالی که در باشگاه بودم، افتخارات بزرگی داشتیم. امسال دو قول به خوزستانی ها و هوادارانمان دادم. یکی سوپرجامی بود که خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم. دیگر راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما این دو کار را کردیم و شرمنده مردم نبودیم. مردم خوزستان واقعا عاشق فوتبال هستند. تمام خوشحالی آنها فوتبال است و این کمترین کاری است که می توان برای آنها انجام داد. دست های جداشان را از دور می فشارم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که سال آینده خدای ناکرده باشگاه فولاد آبرویی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید