سرمربی سرخ ها به شدت از شاگردانش انتقاد کرد

سرمربی سرخ ها به شدت از شاگردانش انتقاد کرد

آرسنال شب گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون بود و با نتیجه 1-2 شکست خورد.

این تیم در نیمه اول قبل از حریف اجازه بازی را داد و با رد دو گل اورتون به دلیل خطای کمین داور ویدیویی این برتری را تا پایان مسابقه حفظ کرد.

اما در نهایت آن ها نتوانستند دروازه های خود را باز کنند و شکست مقابل اورتون بحران زده را پذیرفتند.

آرتتا پس از بازی به خبرنگاران گفت: امروز نتوانستیم استانداردهایی را که من تعیین کرده ام برآورده کنیم. در نیمه اول وقتی توپ را گرفتیم خیلی بی ثبات بودیم. ما بازی را کنترل کردیم و به جز شروع مجدد گلی دریافت نکردیم، اما من اصلا از عملکرد تیم راضی نیستم.

وی افزود: «ما هیچ نفوذ یا خطری نداشتیم و این کاملاً برعکس کاری بود که می‌خواستیم انجام دهیم». در یکی از معدود دفعاتی که کار تیمی درستی انجام دادیم، موفق شدیم مارتین اودگارد را به ثمر برسانیم و بازی را 0-1 به سود خود کنیم.

سرمربی اسپانیایی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم این روند را تکرار کنیم اما باز هم از این نظر ثبات نداشتیم و تنها چهار موقعیت خوب ایجاد کردیم که یکی برای آنکیتا، دو موقعیت برای مارتین و یک موقعیت برای اوبامیانگ در پایان بود. . اما گل خیلی بدی زدیم. ما باید بازی را اجرا کنیم، اما به اندازه کافی برای پیروزی انجام نداده‌ایم.»

آرتتا در پاسخ به این سوال که مشکل تیمش از کجاست، گفت: ما تا یک سوم آخر زمین نتوانستیم توپ را به ثمر برسانیم و مدام آن را افشا می کردیم! پاس های طوفانی داشتیم، توپ های طوفانی را لمس می کردیم. ما می دانستیم که در گودیسون پارک چه انتظاری داریم و به اندازه کافی خوب نبودیم.

دیدگاهتان را بنویسید