امیر گله وانی به شاگردانش به شدت هشدار می دهد

امیر گله وانی به شاگردانش به شدت هشدار می دهد

امیر گاله نویی درباره بازی گل گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و محرم نویدکیا آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. سپاهان بازیکنان خیلی خوبی دارد و من آنها را می شناسم. می دانم بازی بسیار سختی داریم اما گل گهر هم هستیم و بهترین بازی ها را ارائه می دهیم.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: با وجود اینکه بهای زحماتمان را نمی گیریم اما آنها همه بازی ها و کارهای تاکتیکی را تحسین می کنند و به نظرم بازی تاکتیکی خیلی خوب است. خوشحالم که با تیمی بازی می کنم که فوتبال تمیز و خوبی بازی می کند و شرایط زمین به گونه ای است که می توانیم شاهد یک دیدار عالی باشیم. نتیجه دست خداست.

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به نقاط قوت طلایی این تیم گفت: هافبک و هافبک سپاهان را می توان دو نقطه قوت این تیم دانست و در این مدت با بازیکنان کار کردیم تا رابطه این دو را قطع کنیم. در این شرایط به یکی از اهداف خود می رسیم. ما برای پیروزی در این مسابقه تلاش خواهیم کرد.

کالانوی در خصوص غایب گل گهر برای دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: محروم نیستیم اما مهدی تیکداری و علیرضا علیزاده مصدوم هستند و وضعیت علیزاده امشب مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید