امیر گله نوی بهتر بود یا فرهاد مجیدی؟

امیر گله نوی بهتر بود یا فرهاد مجیدی؟

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم های استقلال و گل گهر سیرجان یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
یکی از نکات مهم و قابل توجه در این دیدار حضور امیر گله نویی به عنوان سرمربی گلگوتا در این دیدار است. کالا نیوه یکی از مهم ترین پیشکسوتان و مربیان سابق آبی پوشان پایتخت بارها به عنوان سرمربی تیم های مختلف در رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال به میدان رفته است.

قلعه نویی 4 بار با تیم گل گهر به مصاف استقلال رفته است که 3 بازی باخت و یک تساوی بوده است.

ضمن اینکه این مربی پیشکسوت 9 بار با استقلال به مصاف تیم استقلال رفته است که سهم او در این دیدارها 2 برد، 5 باخت و 2 تساوی است. وی 6 بار با تراکتورسازی مقابل استقلال بازی کرده که 3 بازی با شکست، 2 بازی با پیروزی و یک بازی با تساوی به پایان رسیده است.

ذوب آهن یکی دیگر از تیم های قلعه نویی است که به مصاف استقلال می رود. وی دو بار با یک برد و یک باخت مقابل ذوب آهن به میدان رفته است. مس کرمان نیز آخرین تیم قلعه نویی است که به مصاف استقلال می رود که یک بازی با برد و یک بازی با تساوی به پایان رسیده است. امیر گله‌نوی در مجموع 22 بار در رقابت‌های مختلف لیگ برتر با تیم‌های مختلف به مصاف استقلال رفته که 6 برد، 6 تساوی و 11 باخت حاصل عملکردش مقابل استقلال بوده است.

با این حال باز هم در این بازی فوتبالدوستان شاهد تقابل افکار فرهاد مجیدی و امیر گله وانی خواهند بود. تقابلی که همیشه با چالش های فریبنده خودش همراه بوده است. یکی از نکات جالب این جدال عدم شکست شاگردان فرهاد مجیدی به شاگردان امیر گله نویی است. در 5 دیداری که فرهاد مجیدی و امیر گله‌نوی به مصاف یکدیگر رفتند، سهم فرهاد مجیدی 4 برد و یک بازی با تساوی به پایان رسید و تا کنون گاله‌نویی در تلاش برای پیروزی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی ناکام بوده است.

با وجود این اتفاقات و نتایج، باید دید نتیجه تقابل استقلال و گل گهر سیرجان چه خواهد شد و این را هم باید در نظر داشت که اگر استقلال نتواند در این دیدار با سپاهان در فصل 90 مقابل گل گهر سیرجان شکست بخورد. -89 شکست ناپذیرترین تیم های لیگ برتر در این فصل محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید