پاس گل امیر کالا نوی برای پرسپولیس و یحیی در آستانه دربی

پاس گل امیر کالا نوی برای پرسپولیس و یحیی در آستانه دربی

به جرات می توان گفت یکی از زیباترین گل های هفته بیست و پنجم لیگ برتر را سعید صادقی با ضربه والی به ملوان انزلی زد.

مصدومیت نابهنگام این بازیکن شرایط را در بدترین زمان ممکن به ضرر پرسپولیس کرد تا یحیی گل محمدی یکی از تاثیرگذارترین و بازی سازترین هافبک آنها برای دیدارهای سخت مقابل سپاهان در دسترس نباشد.

هافبک فنی و بازیساز پرسپولیس تعادل را به ترکیب این تیم بازگرداند. در شرایطی که نگاه قرمزها در فاز هجومی بیشتر معطوف به مهدی ترابی بود، صادقی با حضور در دو دیدار مقابل مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی همکاری ویژه ای با دانیال اسماعیلی فر داشت تا در این پست هم حملات و برنامه ریزی های خود را برای تعقیب اهداف به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی می کنند و شرایط برای رقبا سخت تر می شود.

گل محمدی که دو بازی اخیر را با تصمیمی جالب در ترکیب تیمش دنبال کرد و با حضور سه هافبک بازیساز و تکنیکی که ویژگی های گلزنی و گل آفرینی را نیز دارند با سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی ترابی به طور کامل زمینه را فراهم کرد. خط هافبک و مدافعان حریف حریف در راه صعود به کورس قهرمانی کار این تیم را برای کسب دو پیروزی ارزشمند دشوار کرد.

به نظر می رسد درخشش سعید صادقی در پرسپولیس ارتباطی با انتخاب امیر گالنووی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نداشته باشد. هافبک تکنیکی پرسپولیس در فصل گذشته بهترین عملکرد را در ترکیب گل گهر سیرجان داشت و با 14 پاس گل و 7 گل توانست نظر همه تیم های لیگ برتری را به خود جلب کند. این آمار فوق العاده باعث شد تا سعید صادقی به عنوان بمب نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس بپیوندد و پیراهن قرمز را بر تن کند.

جالب است بدانید که سعید صادقی در گل گهر سیرجان با هدایت امیر کلانویی به آمار فوق العاده ای دست یافت و این مربی را بسیار دوست دارد. سرمربی جدید تیم ملی اعتقاد زیادی به سبک بازی سعید صادقی دارد و شنیدیم در صورت ادامه این شرایط و درخشش او در ترکیب پرسپولیس، سعید صادقی نیز به تیم ملی دعوت خواهد شد و این اتفاق در اردوی بعدی

دیدگاهتان را بنویسید