امیر گله نوح امتیازات گوهر گهر را می خواهد

امیر گله نوح امتیازات گوهر گهر را می خواهد

امیر گاله نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر 16 هفته ای گفت: ابتدا میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن را تبریک می گویم. من و تیم پرشور چند سالی را در این تیم گذراندم.خاطرات خوبی از حضور در تراکتور و تجربه فراز و نشیب با این تیم دارم.در مجموع خاطرات خوبی با آذربایجانی ها و تراکتورسازان داشتیم.بازی به دلیل شرایط آب و هوایی سخت خواهد بود. امیدوارم شاهد یک بازی زیبا بین دو تیم باشیم.

وی افزود: ما مشکلات خود را داریم و هر کاری از نظر روحی و روانی انجام دهیم، روحیه تیمی بازگشته است. باز هم از بازیکنانی که با تمام مشکلاتی که به دلیل از دست دادن هفت امتیاز داریم، تمام تلاش خود را انجام می دهند. ما در جام حذفی خیلی خوب بازی کردیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و کنار رفتیم.

قلعه نویی گفت: خدا نکند این هفت نقطه برگردد. اگر این اتفاق بیفتد تیم از نظر روانی برمی گردد و می توانیم ابتدا مدعی قهرمانی شویم. امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد و حق به حق برسد. زیرا ظلمی که به تیم گل گهر و تیم ما کردند در تاریخ فوتبال بی سابقه بود که شاید به خاطر حضور امیر گالخنوی در گل گهر باشد.

سرمربی گل گهر گفت: همچنان امیدواریم و تا آخرین لحظه تلاش می کنیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم. اگر هفت امتیاز پس بگیریم در روند فعلی تیم می توان گفت در بالای جدول هستیم. امیدوارم بازی خیلی خوب پیش برود و با سه امتیاز برگردیم چون واقعا به این سه امتیاز نیاز داریم و شرایط گل گهر با این امتیازها بهتر می شود. ما در حال حاضر در برزخ هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید