تمجید کاپیتان سابق استقلال از هنرنمایی منصوریان مقابل پرسپولیس

علی بختیاری زاده درباره عملکرد نفت آبادان مقابل پرسپولیس بیان کرد: برخلاف برخی که فکر می کنند بردهای نفت آبادان جرقه است، باید بگویم که این بردها جرقه نبود و بازی خوب نفت مقابل پرسپولیس و کسب سه امتیاز و ادامه موفقیت این تیم. گواه آن است

وی ادامه داد: برای خودم هم خوشحالم که از علی منصوریانی که از ابتدای فصل با آرامش و بدون حاشیه در نفت آبادان کار می کند حمایت کرده ام. منصوریان بدون اینکه به وضعیت مالی نفت آبادان اعتراضی داشته باشد تنها تیمش را برای مسابقات آماده کرده است. آبادان شهر فوتبالی است و من به خوبی می دانم کار در این شهر چقدر سخت است اما آرامش منصوریان به او کمک کرد تا به این نتیجه برسد. خدا را شکر این به او کمک کرد تا روز به روز تیمش را بهتر کند و حالا شرایط و اتحاد را در تیم می بینیم. اتحادی که با توجه به مشکلات فراوان این باشگاه و تیم، رمز موفقیت تیم منصوریان بود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: البته با این نتایج خوب نباید فراموش کرد نفت آبادان چه روزهای سختی را پشت سر گذاشت. روزهایی که می خواستند به اردو بروند و پول نداشتند. روزهایی که حتی پول خرید آب معدنی هم نداشتند و واقعا جای خوشحالی است که بازیکنان و کادر فنی توانستند چنین مشکلاتی را تحمل کنند. امیدوارم مسئولان بیشتر فکر کنند و تلاش کنند تا نفت آبادان در این فصل به ثبات برسد. ضمن اینکه باید از این تیم به خودی خود تمجید کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل پرسپولیس تمام هنر منصوریان را نشان داد، گفت: منصوریان در نفت آبادان با جوانان کار کرد و از قدرت تجربه نیز به خوبی استفاده کرد. به نظر من زمان آن فرا رسیده است که صنعت نفت آبادان در عرصه مربیگری به ثبات فنی برسد و سال های متمادی بتوانیم مربی ای مانند علی منصوریان را برای چند سال روی نیمکت داشته باشیم. به نظر من منصوریان این اعتماد را ایجاد کرده است و با توجه به مشکلاتی که متحمل شده، شایسته است مدیران باشگاه چند سال به او فرصت کار در نفت بدهند تا بتواند در فصول آینده کارهای بزرگتری با این جوانان انجام دهد.

بختیاری زاده ادامه داد: حمایت از منصوریان و تیمش نباید قطع شود چرا که در این فوتبال مدیران و تماشاگران ما باید صبور باشند. منصوریان در این فصل دست خالی کار بزرگی انجام داده و نباید این روزها را فراموش کرد و اگر تیم حتی دو سه باخت را هم ادامه داد، نباید به آن حمله کرد، زیرا نتایج فعلی در روزهای سخت مالی است. اکنون روابط خوبی بین منصوریان و مردم آبادان ایجاد شده و اعتماد کارشناسان، مردم و پیشکسوتان را جلب کرده است. امیدوارم چند سال دیگر به من کاری داده شود و یک مربی روی نیمکت ببینم

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیمی است که به سختی می بازد و یک بار هم که نفت آبادان توانست سه امتیازی شود نشان می دهد که منصوریان برای این دیدار برنامه داشته است. این روغن از نظر فنی رتبه قابل قبولی دریافت کرد. در عین حال به نظر من گل نزدن به پرسپولیس که بازیکنان بسیار خوبی در ایران و حتی آسیا دارد هنر بود و نشان می دهد نفت در دفاع طبق برنامه عمل کرد و در حمله دو گل به پرسپولیس زد. دفاع مساله ء مهمی بود. نفت نشان داده که می تواند تیم بزرگی شود اما تاکید می کنم هواداران باید به خاطر داشته باشند که این نفت همچنان با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید