خط استقلال؛ پرسپولیس با پیروزی مقابل منصوریان استقلال را به دست آورد؟!

خط استقلال؛  پرسپولیس با پیروزی مقابل منصوریان استقلال را به دست آورد؟!

جواد منافی درباره تقابل امروز پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت: رقابت های لیگ برتر با توجه به حساسیت مدعیان قهرمانی و همچنین تیم هایی که در منطقه سقوط بودند و نتیجه هر دیدار اهمیت بیشتری پیدا کرده است. می تواند تعیین کننده باشد.”
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فاصله استقلال و پرسپولیس کم شده و هر تیمی با کوچکترین خطای فردی می تواند در قالب تاکتیک های همیشگی تیمی خود به نتیجه برسد. نتایج استقلال در این فصل خیلی خوب بود، بالاتر از پرسپولیس بود، اما فکر می کنم پتانسیل مردم و همچنین وضعیت روحی پرسپولیس خیلی زود باعث از دست دادن سه امتیاز اختلاف با استقلال شود.

وی با تاکید بر دیدارهای سرنوشت ساز دو تیم قبل از دربی پایتخت که 26 اسفندماه امسال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دربی بدون توجه به جایگاه هر دو تیم همیشه حساس و مهم بوده است. این حساسیت را تکمیل کنید. تیمی که بتواند تمرکز خود را تا آخرین لحظه مسابقات این فصل حفظ کند و هیچ اختلالی نداشته باشد، جام می برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند در دیدار مقابل نفت آبادان عملکرد عادی داشته باشد، اختلاف سه امتیازی با استقلال را به صفر برساند و قبل از دربی به بالای جدول برسد.

دیدگاهتان را بنویسید