علیرضا منصوریان به حذف استقلال واکنش نشان داد

علیرضا منصوریان به حذف استقلال واکنش نشان داد

علیرضا منصوریان پس از باخت یک بر صفر مقابل پیکان در دیداری دوستانه گفت: بازی های دوستانه را با دقت و وسواس انتخاب می کنیم. نتیجه هر چه بود، با برنامه پیکان بازی کردیم. برای ادامه، با تیمی بازی کردیم که می دانستیم به اندازه کافی به ما فشار می آورد. اگر به دو بازی ما در لیگ برتر نگاه کنید، با وجود اینکه اصلا قابل مانور نیست، کیفیت بسیار بالایی دارد. من از بازیکنانم بسیار راضی هستم زیرا در این مدت بسیار فشرده بازی کردیم. تغییرات آب و هوایی هم داشتیم. ارتفاع تهران از سطح دریا 1500 متر و آبادان منهای 7-8 متر است.

وی افزود: من از بازی بسیار راضی هستم و از هم تیمی سابقم معتبی حسینی تشکر می کنم. این که بگویم همبازی سابق من مال سال ها پیش است، برخی از شما روزنامه نگاران حتی آن زمان به دنیا نیامدید و در آتش نشانی همبازی بودیم. حسین هورامی هدیبیامرث مربی ما بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره رقابت دو تیم در جدول رده بندی گفت: هر دو تیم از نظر مالی طیف وسیعی از تیم ها دارند اما کیفیت بالایی ارائه می دهند. هم من و هم پیکان از تیم های بالای جدول خیلی اذیت شدیم. ما ساختار دفاعی خود را یک پله بالاتر بردیم تا از جبهه بخواهیم. پیکان هم تیم خیلی خوبی است. آنها حتی از تیم ما جوانتر هستند. آقا مجتبی تیم خیلی خوبی ساخت. اگر با همین شرایط بتوانیم در جدول دو پله بالاتر برویم خیلی خوب است.

منصوریان در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس در جام حذفی گفت: خروج از تورنمنت استقلال و پرسپولیس نشان می دهد جام حذفی چه جام عجیبی است و هیچ تیمی نمی تواند 100 درصد بر قهرمانی تمرکز کند. تیم خلیج ماهشاه از لیگ دسته دوم آمد و سه تیم را از لیگ برتر حذف کرد. مس کرمان هم گران شده، آلومینیوم و نساجی هم آمده و پرسپولیس و استقلال را حذف کرده است، امسال سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا تیمی غیر از استقلال و پرسپولیس خواهد بود و شگفتی های بیشتری را در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید