علیرضا جهانبخش به شرایط آماده سازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد

علیرضا جهانبخش به شرایط آماده سازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد

علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین تیم ملی نکاتی را بیان کرد که باید یک بار دیگر به دقت بررسی شود؛ وی ادامه داد: پس از سردرگمی هایی که در مورد اردو، مکان اردو و بازی های دوستانه تیم ملی به وجود آمد، خدا را شکر اردوی قطر هماهنگ شد و تمرینات خوبی را انجام دادیم که به دلیل شرایط جوی و گرمای هوا در شب برگزار می شود. . دمای شب بد نیست. شرایط بازیکنان بد نیست. پس از لغو چند بازی دوستانه، خدا را شکر بازی با الجزایر قطعی شد، برای یک بازی خوب با این تیم تمرین خواهیم کرد. من، سایر بازیکنان و تیم می‌خواستیم بازی‌های مقدماتی بیشتری انجام دهیم، اما این اتفاق نیفتاد.

از لحن صحبت های جهانبخش مشخص است که بازیکنان کلیدی تیم ملی دوست دارند با زبان گنگ بگویند در چه شرایط سخت و چالشی قرار دارند. واقعا کدام بازیکن می فهمد که بازی هایی که تیم ملی در جام جهانی انجام می دهد چقدر بهتر از جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون است؟

جهانبخش که در لیگ برتر انگلیس بازی می کرد، مهاجمی باتجربه و جهانی را دیده است. او می داند که این شیوه آماده سازی و اردوی تیم ملی نه تنها برای رویارویی با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز کافی نیست، بلکه تیم ملی ایران را نیمه آماده برای این دیدارهای سخت نمی کند.

این بازیکنان با چه زبانی باید کاستی های خود را به مسئولان گوشزد کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید