واکنش علیرضا جهانبخش به تقابل با انگلیس

217050 429 خبر خاکستری

علیرضا جهانبخش درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف ولز / اسکاتلند و اوکراین در جام جهانی 2022 قطر گفت: هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی و جام جهانی وجود ندارد. بهترین‌های هر قاره‌ای انتخاب می‌شوند.” هر بازی مقابل هر تیمی که به جام جهانی می‌آید بسیار دشوار است. ما این تجربه را در جام جهانی قبلی داشتیم.

وی ادامه داد: اگر حقیقت را بخواهید با توجه به گروه های موجود می توانید تفاوت هایی را مشاهده کنید به خصوص در مقایسه با سیدیک و دویی که بین گروه ها تقسیم شدند. گروه ما هم سخت است. انگلیس در یورو عملکرد خوبی داشت و تیم بسیار منسجمی است. او مربی ای دارد که مدت ها با بازیکنان این تیم کار کرده است. انگلیس اکنون می تواند سه تیم بسیار خوب و برتر را در جام جهانی داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: آمریکا هم یکی از بهترین نسل های خود را دارد و بالای 80 تا 70 درصد بازیکنانش در تیم های خوب اروپایی بازی می کنند و تاثیرگذار هستند.

جهانباخ گفت: در اوکراین خیلی از تیم ها را در پلی آف ندیدم اما زمانی که در انگلیس بودم بازی های تیم های ملی اسکاتلند و ولز را تماشا کردم. آنها نسل بسیار خوبی دارند و در بازی های خود عملکرد بسیار خوبی داشتند که توانستند به این مرحله برسند. رسیدن به پلی آف برای آنها گام بزرگی است و اگر موفق شوند به جام جهانی برسند، مردمشان هم مثل ما به آرزوی بزرگی دست یافته اند.

وی ادامه داد: همه تیم های گروه خوب هستند اما اگر خودمان باشیم و شرایط تمرین خوب باشد می توانیم کارهای مثبت زیادی انجام دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال سرپرست شبکه اسکای اسپورت مبنی بر برنده شدن تیم در بازی ایران و انگلیس، گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. بر اساس تجربه من از بازی اولمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018، می دانم که اولین بازی در تورنمنتی مانند جام جهانی بسیار دشوار خواهد بود.

جهانبخش افزود: ترجیح می دادیم مسابقات را با تیم دیگری آغاز کنیم اما قرعه به همین شکل پیش رفت. قطعا بازی بسیار سختی پیش رو داریم، چون انگلیس می تواند همزمان 3 تیم بزرگ در جام جهانی داشته باشد. او نسل خوبی دارد، اما ما نیز در حال آماده شدن برای سخت کردن اوضاع برای بریتانیا هستیم.

وی افزود: مهمترین چیز این است که بتوانیم مردم ایران را سربلند کنیم تا همه ببینند ما هر کاری می کنیم تا پرچم ایران سربلند و سربلند شود. بازی با انگلیس بسیار مهم است و باید برای اولین بازی به خوبی آماده شویم تا جام جهانی را خوب شروع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید