وعده جذاب علیرضا جهانبخش به هوادارانش

وعده جذاب علیرضا جهانبخش به هوادارانش

جهانبخش در این فصل 29 بازی برای فاینورد انجام داده و موفق به زدن 7 گل و 3 پاس گل شده است. آمار برای ستاره سابق آلکمار که بهترین گلزن لیگ هلند شد خوب نیست اما ستاره ما پس از یک دوره ناموفق در لیگ برتر انگلیس عملکرد مثبتی در فاینورد به نمایش گذاشت و به عنوان یکی از بازیکنان اصلی “آرنه” معرفی شد. اسلات”.

او در دیدار روز گذشته فاینورد مقابل وویک نیز در ترکیب اصلی حضور داشت و موفق شد 90 دقیقه در زمین بازی کند.

جهانبخش در این خصوص گفت: می دانم باید بهتر شوم و مطمئنم عملکردم بهتر خواهد شد. من همیشه در تیم ها به زمان نیاز دارم. در آلکمار هم همینطور بود و من در برایتون بودم. ووت ورهرست در بالای خط حمله آلکمار بود و من زمان زیادی را با او سپری کردم. این موضوع باعث شد که به خوبی همدیگر را بشناسیم و به هم عادت کنیم. این البته زمان می برد.

آرن اسلات نیز در این باره صحبت کرد و گفت: طبق تجربه من بازگشت علیرضا به هلند یک اتفاق منطقی بود نه تاکتیکی. او به یک تیم برای بازی بیشتر نیاز داشت. البته تاکتیک فاینورد برای او سخت بود. درست حدس زدید، تیمی که آن را در اختیار دارد واقعاً نمی تواند یک جناح راست قلابی را تماشا کند. سعی کردیم اینجا برای علیرضا جای خاصی انتخاب کنیم.

ستاره کشورمان در 3 هفته اخیر موفق شد 2 گل به ثمر برساند و دروازه اسپارتا و نایمخن را باز کند.

جهانبخش درباره این موضوع گفت: این اتفاق خیلی خوبی است. همیشه سعی می کنم گل بزنم. بازگشت به فوتبال برای من بسیار مهم است و به همین دلیل تلاش می کنم. گاهی اوقات همه چیز اشتباه می شود.

وی ادامه داد: من همیشه به خودم ایمان دارم. از خودم بیشتر از تعطیلات زمستانی انتظار داشتم، اما همه چیز آنطور که می خواستم پیش نرفت. باید صادقانه بگویم. مدتی طول کشید تا برگردم. من به نقد توجهی ندارم و اصلاً آن را نمی خوانم.

دیدگاهتان را بنویسید