پیام جذاب یزدانی برای هوادارانش

پیام جذاب یزدانی برای هوادارانش

حسن یزدانی که برای کسب مدال طلای دیگری راهی مسابقات جهانی بلگراد می شود، درباره آخرین روزهای تمرینات آزاد گفت: این روزهای پایانی تمرینات است و دوران آماده سازی، شرایط روحی و جسمی را پشت سر می گذاریم. بچه ها خوبه مردم هم دعا کنند که بچه ها بهترین نتیجه را بگیرند و دل مردم را شاد کنند.

دارنده دو مدال طلا و نقره بازی های المپیک درباره حریفان خود تاکید کرد: در وزن 86 کیلوگرم با اکثر حریفان مبارزه کردم، حریف مستقیم کشتی گیر آمریکایی است که مبارزه او را با پیمان پیمان و تیم آنالیز بررسی کردیم. نکاتی را گفتند و در تمرینات آزمایش کردیم که اگر اتفاق خاصی نیفتد، انشالله مردم دعا کنند، مسابقات را به خوبی تمام می کنیم.

همچنین کامران قاسم پور قهرمان 2021 کشتی آزاد تا وزن 92 کیلوگرم جهان در برنامه دره طلایی چند روز قبل از اعزام به بلگراد درباره وضعیت خود گفت: شرایط بدنی ما خوب است، فشار تمرین امروز هم کم شده است. (21 شهریور) آخرین روز تمرین تحت فشار بالا بود.” با برنامه ریزی مربیان کم کم تا روز مسابقه به شرایط خوبی خواهیم رسید و امیدوارم در صربستان نتیجه قابل قبولی بگیریم.

وی درباره حریفان خود در این مسابقات گفت: این مسابقه جهانی است، قطعا همه کشورها با آمادگی خوبی خواهند آمد، ما برای هر حریفی هم برنامه ریزی کردیم. حریف مستقیم قهرمانی جهان کشتی گیر آمریکایی است که به طور خاص با او کار کردیم. ما این مبارزه را با پیمان و مربیان در تمرینات شبیه سازی کردیم و هر کاری که باید در این مبارزه انجام می شد را تمرین کردیم، امیدوارم با نتیجه خوبی به پایان برسد.

قاسم پور با اشاره به حریف فینال سال گذشته خود که در مسابقات جهانی امسال حضور ندارد، گفت: فینال سال گذشته با قربانوف از روسیه بود که در مسابقات قهرمانی امسال غایب است. فینال سختی هم بود، کشتی گیر روسی بود که با او درگیری سختی داشتم، امسال در غیاب کوربانف حریف آمریکایی از بقیه جدی تر است و امیدوارم مردم برای من دعا کنند تا این کار را انجام دهم. آنها را شرمنده نکن

دیدگاهتان را بنویسید