خبر غافلگیر کننده یک بازیگر معروف برای هوادارانش + عکس

خبر غافلگیر کننده یک بازیگر معروف برای هوادارانش + عکس

برد پیت ستاره 58 ساله سینما در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که آخرین فصل از دوران بازیگری اش فرا رسیده است.

برد پیت بازیگر آمریکایی برنده اسکار به مجله GQ گفت: من خودم را در آخرین فصل حرفه بازیگری ام می بینم، باید منتظر بمانم و ببینم این قسمت آخر چگونه پیش می رود و چگونه طراحی می شود.

پیت علاوه بر حرفه بازیگری، مالک پلان بی، یک شرکت فیلمسازی موفق است که در 20 سال گذشته میلیاردها دلار درآمد داشته و محصولاتش سه جایزه اسکار را به دست آورده اند.

کوئنتین تارانتینو که در چندین فیلم با برد پیت کار کرده است، او را با پل نیومن، رابرت ردفورد و استیو مک کوئین مقایسه می کند، او با آن مرد متفاوت است و صادقانه بگویم، فکر نمی کنم بتوانید دقیقاً او را توصیف کنید. زمانی که داشتیم فیلم حرامزاده های لعنتی را می ساختیم متوجه این موضوع شدم. وقتی او روی صحنه بود، احساس نمی کردم دارم به دوربین نگاه می کنم. این حس را داشتم که دارم فیلم می بینم. فقط حضور او در کادر این تصور را ایجاد کرد.»

برد پیت برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود کوئنتین تارانتینو برنده اسکار بهترین بازیگر مرد سال 2020 شد.

این بازیگر در بخشی دیگر از مصاحبه خود با مجله GQ فاش کرد که یک سال تمام به دنبال گنج مدفون در عمارت خود در فرانسه بود که در سال 2008 به همراه همسر سابقش آنجلینا جولی خریده بود. به او اطلاع دادند که چند میلیون دلار طلای جنگ های صلیبی در آنیا دفن شده است.

این بازیگر می گوید تجهیزات راداری خریده و برای یافتن گنج شروع به کاوش در عمارت کرده است و یک سال تمام ذهنش درگیر این ایده هیجان انگیز بوده است اما در نهایت متوجه شد که همه چیز دروغ بوده است.

برد پیت و آنجلینا جولی در سال 2008 این ملک 1000 هکتاری را در پروونس فرانسه به قیمت 67 میلیون دلار خریدند و در سال 2014 ازدواج کردند، اما پس از جدایی، ملک مورد مناقشه بین دو ستاره سینما در سال 2021، جولی 50 درصد از سهام را فروخت. و چهار ماه بعد، پیت از جولی شکایت کرد و او را به فروش غیرقانونی سهام خود به تاجر روسی یوری شفلر متهم کرد.

«برد پیت» به تازگی به حضور خود در فیلم اکشن و هیجان انگیز «قطار گلوله» که از پنجم آگوست در سینماها اکران می شود، پایان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید