این استقلال غافلگیر کننده چیست؟ | روز جدید

این استقلال غافلگیر کننده چیست؟  |  روز جدید

سرانجام پس از مدت ها انتظار، کارلوس کی روش لیست نهایی حضور در جام جهانی را اعلام کرد. لیست 25 بازیکنی که به زودی به قطر می روند و در جام جهانی حاضر می شوند. کی روش در حالی که 25 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد، طبق آیین نامه می تواند یک بازیکن دیگر را به تیم ملی دعوت کند و با 26 بازیکن راهی قطر شود. در لیست تیم ملی نکات جالب و بعضا عجیبی وجود دارد.

به عنوان مثال حضور 4 دروازه بان در جام جهانی یا حضور تنها 3 مهاجم متخصص به نام های آزمون، طارمی و انصاری فرد که می توانند در طول مسابقات کیروش را به چالش بکشند. پس از اعلام لیست 25 نفره تیم ملی برای جام جهانی، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه کی روش می تواند یک بازیکن دیگر به تیم ملی اضافه کند و کاروان ایران با 26 بازیکن راهی قطر شود. در واقع این شایعه به گوش می رسید که کی روش قبل از رفتن کی روش یک سورپرایز برای همه خواهد داشت و یک بازیکن دیگر به لیست این تیم ملی اضافه می شود.

برخی از وینگر استقلال محبی که در این فصل خوب کار کرده به عنوان سورپرایز لحظه آخری کی روش یاد کردند و برخی هم از دعوت علایار صیادمنس صحبت کردند. نمی دانیم کی روش در آستانه پرواز تیم ملی به قطر سورپرایز دارد یا خیر، اما پیگیری های ما در خصوص صیاد منش حکایت از مسافر نبودن این بازیکن در جام جهانی دارد.

الهیار چند ماه پیش در یکی از بازی های هال سیتی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدید شد و مجبور شد تحت عمل جراحی قرار گیرد. صیادمنش چند روزی است که تمرینات خود را پشت سر گذاشته و تحت هیچ شرایطی نمی تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند. به این ترتیب ستاره سابق استقلال برای کی روش شگفتی ساز نخواهد بود و آلاجار باید به فکر آماده سازی و حضور در جام ملت های آسیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید