مهمان غافلگیر کننده جشن قهرمانی بارسلونا

مهمان غافلگیر کننده جشن قهرمانی بارسلونا

بارسلونا پس از پیروزی در دربی کاتالونیا در ورزشگاه RCDE، بیست و هفتمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت. در کنار اتوبوس با ژاوی، بازیکنانش و کادر فنی، اتوبوس تیم بانوان هم حضور داشت که قهرمانی را هم جشن می گرفت.

اما به گفته جرارد رومرو، روزنامه‌نگار، یک مهمان غافلگیرکننده نیز در این مهمانی وجود داشت: نیمار. مهاجم پاری سن ژرمن. این مهاجم همچنان با برخی از بازیکنان بارسلونا رابطه خوبی دارد. مارک آندره ترشتگن، جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس بازیکنانی هستند که در آخرین سال حضور نیمار در بلوگرانا در کنار نیمار حضور داشتند.

این بازیکن برزیلی که روزهای تعطیل خود را در بارسلونا سپری می کرد، به مهمانی که توسط برخی از بازیکنان در کلوپ شبانه کارپادیم ترتیب داده شده بود، پیوست. البته شام ​​دسته جمعی نبود اما برخی از بازیکنان تیم تصمیم گرفته بودند برای ادامه جشن به این باشگاه بروند. باید منتظر ماند و دید که حضور نیمار در مهمانی هم تیمی های سابقش مورد تایید پی اس جی قرار می گیرد یا مانند مسی تنبیه می شود. لازم به ذکر است که لیونل مسی هم تیمی وی نیز از روزهای تعطیل خود برای رفتن به عربستان به همراه خانواده استفاده کرد و دو هفته از حضور در این تیم محروم شد.

دیدگاهتان را بنویسید