ستاره بارسلونا بنفیکا، قاتل بارسلونا

ستاره بارسلونا بنفیکا، قاتل بارسلونا

سه سال پس از درخشش مقابل تیم فوتسال بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، حسین طیبی در این مرحله نیز همین کار را تکرار کرد تا تنها بازیکن ایرانی باشد که برای اولین بار به این موفقیت دست یافته است.

تیم فوتسال بنفیکا که با پشت سر گذاشتن قاطعانه مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافته است، از ساعت 22:30 امشب در شهر ریگا لتونی آغاز شد تا حسین طیبی را در ترکیب خود ببیند. او به بارسلونا، قهرمان لالیگا رفت و شروعی عالی در این مسابقه داشت.

بنفیکا که در 9 بازی اخیر خود 9 برد متوالی کسب کرده و امشب را با انگیزه فراوان شروع کرده بود، در همان ثانیه های اول که حسین تایب، پنالتی اول این تیم پشت توپ قرار گرفت، پنالتی گرفت.

ستاره ایرانی بنفیکا که در نیمه نهایی فصل 2019 لیگ قهرمانان اروپا با یک گل و یک پاس گل مقابل بارسلونا نمایشی به یاد ماندنی و استثنایی داشت، امشب نیز همین کار را تکرار کرد و پنالتی را به سود تیم پرتغالی مقابل دروازه بان بارسا اعلام کرد. تبدیل به اهداف شد

طیبی که هفته گذشته بازی تیمش در لیگ برتر پرتغال را در ثانیه های پایانی یک پنالتی تعیین کننده به ثمر رساند، جسارت این را داشت که در ابتدای بازی مقابل بارسلونا پشت پنالتی بایستد و آن را وارد دروازه کند.

طیبی که سه سال پیش مقابل بارسلونا با دست شکسته درخشید، امشب با وجود سردی و بلاتکلیفی حضورش برای این دیدار مقابل آبی اناری ها قرار گرفت و در اولین ثانیه های بازی موفق شد گل اول بنفیکا را به ثمر برساند و این تیم را هدایت کند.

بنفیکا که کاملاً کنترل بازی را در اختیار داشت تا پایان نیمه اول از فرصت های بارسا نهایت استفاده را برد و در ضدحمله دو گل دیگر به ثمر رساند و با پیروزی 3-0 به رختکن رسید.

در نیمه دوم سرنوشت تیم ها تغییر کرد و بارسلونا با نمایشی کاملا عالی موفق شد سه گل زیبا به ثمر برساند و در دقیقه 35 بازی را به تساوی بکشاند و یک پنالتی را از دست بدهد اما بارسا دو دقیقه زودتر موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. پایان مسابقه هم بزنید و با یک بازگشت شگفت انگیز در آستانه پیروزی باشید.

بنفیکا که پس از زدن گل چهارم خود به پاورپلی آمده بود، چند ثانیه بعد دروازه بارسلونا را باز کرد تا نتیجه 4-4 شود و وارد وقت های اضافه شود.

در شرایطی که طیبی ها سعی در کنترل بازی و استفاده از امکانات محدود خود داشتند، بارسلونا پس از حملات فراوان موفق شد در فاصله 17 ثانیه مانده به پایان بازی گل پنجم را به ثمر برساند و به یک پیروزی ارزشمند برسد.

تیم فوتسال بنفیکا با وجود گل تایبی در دیدار مقابل بارسلونا با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و نتوانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و راهی مرحله مقدماتی شود و به مصاف آنی ویلنوو قهرمان لیگ 1 فرانسه و بارسا مقابل اسپورتینگ لیسبون برود. تیم دیگر پرتغالی باشید

طیبی امشب موفق شد یکی از مهم ترین گل های زندگی خود را به ثمر برساند و در حال حاضر با 20 گل یکی از گلزنان لیگ برتر پرتغال در فوتسال و دومین گلزن برتر بنفیکا است.

دیدگاهتان را بنویسید