مهدی طارمی هم صدای باشگاه بنفیکا را بلند کرد!

در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ پرتغال شنبه شب تیم پورتو به مصاف استوریل رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دراماتیک دست یافت. در این دیدار که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت، استوریل نیمه اول را با دو گل به سود خود به پایان رساند. آتش بازی پورتو در نیمه دوم آغاز شد و مهدی طارمی در دقیقه 49 اولین گل پورتو را به ثمر رساند.

در حالی که بازی با نتیجه 2 بر 1 ادامه داشت، استوریل صاحب یک ضربه کرنر شد و مهدی طارمی برای مهار بازیکنان حریف به محوطه جریمه تیم پورتو بازگشت. در دقیقه 62 ضربه کرنر بازیکن استوریل که از روی مهدی طارمی پریده بود با سر برخورد کرد و وارد دروازه پورتو شد اما داور گل را مردود اعلام کرد. صحنه آرام نشان می داد که بازیکن عقیم با آرنج به طارمی ضربه می زند و همین موضوع باعث مردود شدن گل می شود.

مهدی طارمی هم صدای باشگاه بنفیکا را بلند کرد!

پورتو سپس در دقیقه 84 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و سپس گل پیروزی را در دقیقه 89 و با این پیروزی ارزشمند زمین را ترک کرد.

رد گل استوریل در این دیدار نه تنها اعتراض اعضای این تیم را برانگیخت، بلکه بنفیکا را نیز به واکنش واداشت. این باشگاه با انتشار ویدئویی از لحظه باز شدن درهای خود در همان دیدار مقابل استوریل به ریاکاری و تبعیض داوران در اعلام این اشتباه اعتراض کرد.

انتشار این فیلم و مقایسه آن با اشتباه مهدی طارمی بازتاب زیادی در رسانه های پرتغالی داشت چرا که اگر این گل مردود نمی شد و پورتو از دست می رفت بنفیکا و پورتو به 10 امتیاز جدول نمی رسیدند.

در حال حاضر پورتو با 47 امتیاز صدرنشین است و اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا به ترتیب با 44 و 37 امتیاز دوم و سوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید