ناگلسمن خیال بنفیکا را راحت کرد

ناگلسمن خیال بنفیکا را راحت کرد

بایرن مونیخ با کسب امتیازات لازم به عنوان تیم اول راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شد و فردا در دیداری تشریفاتی میزبان بارسلونا خواهد بود. از طرفی بارسا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید با پیروزی بازی را ترک کند. البته اگر بنفیکا مقابل دیناموکیف متوقف شود، بارسا می تواند راه زیادی را طی کند.

شایعه شده است که جولیان ناگلسامان سرمربی بایرن مونیخ قصد دارد به برخی از ستاره های خود استراحت دهد.

سرمربی جوان و موفق بایرن در یک کنفرانس خبری گفت: بارسلونا بازیکنانی در بالاترین سطح و کلاس جهانی دارد و برای پیروزی در بازی فردا تحت فشار است. آنها باید برنده شوند و من می دانم که برای پیروزی دست به هر کاری می زنند. سه امتیاز برای ما مهم است نه هدف ما برای حذف بارسا از جام. ما برای برد به بایرن خواهیم رفت، اما من هنوز بارسا را ​​یکی از نامزدهای جام می بینم.

ناگلزمن ادامه داد: لاماسیا (آکادمی بارسا) همچنان به نمایندگی از بازیکنان با کیفیت ادامه می دهد. اگرچه بارسا تیمی از سه چهار سال پیش نیست، اما به نظر من آنها هنوز تیم قدرتمندی هستند و کلکسیونی از بازیکنان بزرگ دارند. مثلا فرانکی دی یونگ در خط هافبک بارسا یکی از بهترین های دنیاست و در کل من این تیم را در مسیر درست می بینم. ژاوی به تازگی مربی بارسا شده و مدت زیادی است که با این تیم کار نکرده است. فقط در چند بازی دیدم بارسا سخت تر و بهتر پرس می کند. آنها در این منطقه بسیار فعالتر شده اند اما از طرفی این باعث می شود که فضای پشت مدافعانشان بیش از گذشته خالی باشد، زیرا پوشاندن همه فضاها سخت است. در مجموع، بازی بسیار خوبی خواهد بود.»

وضعیت لئون گورکا: «لئون بدشانس بود و نتوانست دوباره تمرین کند. البته او برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گونابری نیز در جریان بازی مقابل دورتموند از ناحیه ران آسیب دید و فردا به میدان نمی رود.

سیستم چرخشی: “ما با تمام توان به مصاف بارسا خواهیم رفت و بهترین ترکیب موجود را ارسال خواهیم کرد. از این نظر بنفیکا راحت است.

غایب: قطعا گورکا، گنابری، کیمیش، چوپو موتینگ و سابیتزر را نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید