تجربه ستاره استقلال خیال ساپینتو را راحت کرد

تجربه ستاره استقلال خیال ساپینتو را راحت کرد

تیم استقلال در حالی برای بازی هفته بیستم خود مقابل پیکان آماده می شود که یکی از شاگردان فعلی ساپینتو در دو دیدار اخیر این تیم دو گل به پیکان زده است.

امیر ارسلان مطهری که یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار استقلال در پیروزی های این تیم در هفته های اخیر بوده است، در دیدار جام حذفی فصل گذشته (دی ماه 1400) استقلال مقابل پیکان گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند، بنابراین علاوه بر برد، سند صعود نیز به همراه داشت. تا تیمش امضا کند

استقلال و پیکان در چارچوب هفته نهم از آخرین مرحله لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که استقلال موفق شد این حریف را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

امیرارسلان مطهری در دقیقه 85 گل سوم استقلال را به ثمر رساند. پیش از مطهری سیاوش یزدانی (32) و محمد دانشگر (74) گل های اول و دوم استقلال را به ثمر رساندند. با توجه به آمادگی بالای مطهری این روزها در تمرینات استقلال و عدم تغییر مثلث هجومی استقلال در دو بازی اخیر (محبی- مطهری- کایدی)، قطعا ساپینتو روی مطهری حساب باز کرده تا دروازه پیکان را باز کند.

لازم به ذکر است؛ دو دیدار اخیر استقلال و پیکان از دور دوم فصل قبل و اولین بازی فصل جاری با تساوی 0-0 بدون گل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید