این ستاره خیال یحیی را راحت کرد

این ستاره خیال یحیی را راحت کرد

پرسپولیس از سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر دو تساوی و یک برد به دست آورده است که دروازه این تیم تاکنون بسته باقی مانده است، بنابراین علیرضا بیرانوند را می توان یکی از بهترین دروازه بان های فعلی لیگ برتر نامید.

بیرانوند در حالی موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد که نگرانی هایی برای انتخاب مدافعان اصلی به خصوص در دفاع چپ وجود داشت.

مصدومیت وحید امیری و کم تجربه بودن محمدمهدی احمدی باعث شد علی نعمتی به عنوان اولین بازیکن این پست در کنار گئورگی گلسیانی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی بازی کند. نعمتی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول آن تیم بود. بازی بی عیب و نقص و نفوذ بدون ریسک او با پاس گل میلاد سرلک مقابل آلومینیوم اراک به اولین برد پرسپولیس در این فصل منجر شد.

نعمتی که در خط دفاع نیز خوب بازی می کند، حالا به یکی از گزینه های مورد اعتماد کادر فنی پرسپولیس برای حضور در آن پست در دیدارهای پیش رو تبدیل شده است. نعمتی که بیشتر بازی های خود را در هر تیمی به عنوان مدافع میانی انجام داده است، حالا در دفاع چپ نیز به عنوان یکی از مهره های اصلی حرکت خط دفاعی پرسپولیس مطرح است. مدافع گلزن پرسپولیس نیز در پست دفاع کناری مقابل صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد تا به تلاش خود برای کمک به کلین شیت های علیرضا بیرانوند در پرسپولیس ادامه دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان است.

دیدگاهتان را بنویسید