رضایت یحیی از دو ستاره ستاره پرسپولیس; این دو خیال قرمزها را راحت کردند

رضایت یحیی از دو ستاره ستاره پرسپولیس;  این دو خیال قرمزها را راحت کردند

تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ذوب آکان در هفته اول لیگ برتر در حالی رقم خورد که ترکیب دفاعی پرسپولیس نسبت به قبل تغییر کرده بود.

فرشاد فرجی در غیاب مرتضی پورعلیگنجی که به دلیل محرومیت اجازه حضور در این دیدار را نداشت زوج گئورگی گلسیانی را تشکیل داد. همچنین دانیال اسماعیلی فر که در نقل و انتقالات تابستانی از سپاهان اصفهان به پرسپولیس آمده بود در جناح راست قرار گرفت. علی نعمتی در پست غیرتخصصی خود به عنوان دفاع چپ وارد زمین شد و توانست بارها با نفوذهای قابل اعتماد خود بازیکنان ذوب آخان را به دردسر بیندازد.

عملکرد قابل قبول نعمتی در جناح چپ در حالی رقم خورده است که مصدومیت طولانی مدت وحید امیری باعث شده تا یحیی گل محمدی در پیش فصل روی محمدمهدی احمدی جوان تیمش سرمایه گذاری کند اما ریسک بالای بازی دادن به او باعث شده تا گل محمدی فعلا از بازی خارج شود. شما در این پست ندارید

آمار قابل قبول پرسپولیس در خط دفاع رضایت کادر فنی این تیم را به همراه داشته است، بنابراین نگرانی بابت کمبود یک مدافع متخصص در جناح چپ وجود ندارد.

حال باید دید پورعلی گنجی به لیست بازیکنانی که می توانند برای پرسپولیس بازی کنند اضافه می شود، شاهد تغییر در مدافعان این تیم خواهیم بود یا فرشاد فرج در مرکز دفاع در کنار گلسیانی و نعمتی به بازی ادامه می دهد. نقشی در جایگاه غیرتخصصی او.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 20:30 جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال خوزستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید