این ستاره خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

این ستاره خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

امید علیچاه پیش از این بخشی از تاریخ پرسپولیس است. بازیکنی که شاید کمتر شبیه بقیه باشد. او در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل ملوان گلزنی کرد.

او در این سال ها فراز و نشیب زیادی در پرسپولیس نداشته و در مقاطعی به دلیل مشکلات جزئی با برانکو، کالدرون و حتی یحیی به مشکل برخورده است اما حالا امیدهای پخته ای پیدا کرده و در پرسپولیس در خدمت تیم است. بازیکنی که یحیی با بازوبند کاپیتانی با خیال راحت در زمین رها می کند و تا پایان بازی بر دوندگی و وظیفه شناسی خود تکیه می کند.

عالیشاه در مقابل هواداران نمایش دلچسبی داشت و با 6 پاس کلیدی، 7 پاس و دقت پاس نزدیک به 90 درصد همراه با یک دوندگی بی امان چشمگیر بود. او بعد از دقیقه 90 تسلیم نشد و در نهایت پاس او به تساوی پرسپولیس ختم شد. کاپیتان پرسپولیس پس از این گل زودتر از سایرین به زمین خود بازگشت تا بتواند حمله جدیدی را برای تیمش آغاز کند.

شماره 2 قرمزها با این روند می توانند بهترین روزهای حضور خود در پرسپولیس را رقم بزنند و با رفتاری شایسته به تیم خود در این فصل سخت کمک کنند و در آستانه سی سالگی خود به میدان بروند. کاپیتان دوم پرسپولیس که بعد از پایان بازی ابراز شرمندگی کرد و قول جبران داده بود، امروز با سلامت کامل تمرین می کند و احتمالا یکی از مهره های اصلی پرسپولیس مقابل پیکان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید