ستاره پرسپولیس خیال کیروش را راحت کرد

ستاره پرسپولیس خیال کیروش را راحت کرد

پس از بازگشت کی روش به تیم ملی، رامین رضاییان شانس دیگری برای ملی پوش شدن پیدا کرد و پس از مدت ها غیبت، حالا رامین یکی از ملی پوشان کشورمان محسوب می شود. مدافع راست سابق پرسپولیس که فصل نسبتا خوبی را در سپاهان سپری می کند، این روزها با انگیزه زیادی در اردوی تیم ملی حضور دارد تا دومین جام جهانی متوالی خود را تجربه کند. با توجه به علاقه شدید کی روش به رامین، حضور رضاییان در جام جهانی تقریبا قطعی است و این بازیکن به همراه صادق محرمی راهی قطر می شود.

رامین در جریان تمرین تیم ملی پس از برخورد با یکی از بازیکنان، از ناحیه چهار سر ران دچار مصدومیت شدید شد و دقایقی دیگر نتوانست تمرین را ادامه دهد. اتفاقی که کی روش را بسیار نگران کرد و با توجه به اتفاقات پیش آمده برای کنعانی زادگان و خلیل زاده و همچنین مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم ملی، می توانست بدترین خبر ممکن برای کی روش باشد.

با این حال پیگیری ها نشان می دهد مصدومیت رامین چندان جدی نیست و مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی نخواهد داشت. در واقع خطر از گوش ستاره سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان گذشت و کی روش تا حد زیادی برای بازیکن محبوبش راحت شد.

دیدگاهتان را بنویسید