خبر مهم علیرضا جهانبخش برای پرسپولیسی ها

خبر مهم علیرضا جهانبخش برای پرسپولیسی ها

یورگن لوکادیا، ستاره هلندی نیم فصل اول پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان خارجی سال های اخیر فوتبال ایران بوده، در برایتون با علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران همبازی بود. لوکادیا قبل از آمدن به ایران با جهانبخش مشورت کرد و اطلاعات اولیه کشورمان و باشگاه پرسپولیس را به دست آورد. اما حضور ستاره هلندی در فوتبال ایران به یک سال نرسید و یورگن قبل از دربی برای همیشه ایران را ترک کرد.

علیرضا جهانبخش در مصاحبه اخیر خود به نکات جالبی درباره لوکادیا اشاره کرده است. شماره 7 تیم ملی و همبازی سابق مهاجم هلندی به لوکادیا گفت که او یک دی جی حرفه ای است و همیشه از خانه خود به موسیقی گوش می دهد.

با این حال، موسیقی تنها چیزی نیست که لوکادیا به آن علاقه دارد. او به غیر از فوتبال به چیزهای دیگری هم دست دارد. ستاره هلندی قرمزها که حالا به فوتبال چین رفته، در خوانندگی هم مهارت دارد و حتی چند آهنگ از خودش منتشر کرده است که معروف ترین آنها تیک آف نام دارد. آهنگی که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به شهرت رسید.

لوکادیا علاوه بر دی جی و خواننده، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کند و سال ها برای برندهای مختلف لباس مدلینگ کرده است. علاقه لوکادیا به لباس باعث شد که خودش وارد این عرصه شود و اکنون یک فروشگاه بزرگ لباس در هلند دارد. در واقع فعالیت های خارج از فوتبال این بازیکن بسیار بیشتر از فعالیت های فوتبالی او بوده و همانطور که مشخص است فوتبال در اولویت زندگی لوکادیا نبوده و یورگن تنها از فوتبال به عنوان منبع درآمد استفاده می کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید