بهترین راه برای داشتن پاهای خوب چیست؟ علیرضا جهانبخش هر روز بهتر از دیروز

بهترین راه برای داشتن پاهای خوب چیست؟  علیرضا جهانبخش هر روز بهتر از دیروز

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد در دیدار مقابل اشتورم گراتس اتریش موفق شد 2 گل به ثمر برساند و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. او حتی کاندیدای بهترین بازیکن دور دوم تمام رقابت های لیگ اروپا شد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از رسانه های هلندی از این بازیکن تمجید کنند.

آی تی فوتبال اینترنشنال هلند در مطلبی به درخشش این بازیکن ایرانی و بازگشت او به فرم گلزنی برای فاینورد اشاره کرد و با تیتر «مهم جهانبخش بعد از هفت ماه دوباره گلزنی کرد» به عملکرد جهانبخش پرداخت.

در ادامه این گزارش آمده است: «علیرضا جهانبخش در پیروزی خیره کننده 6 بر صفر پنجشنبه شب مقابل استورم گراتس مرد برتر بازی بود. این ایرانی دو گل به ثمر رساند و به خشکسالی گلی هفت ماه اخیر خود پایان داد.

جهانبخش پس از پایان بازی مقابل دوربین ESPN قرار گرفت و گفت: امشب شب خوبی برای ما بود، هم برای تیم و هم برای من به عنوان بازیکن.

وینگر راست 29 ساله با باز کردن دروازه حریف در دقیقه 9 دروازه تیمش را باز کرد. او با ضربه ای در گوشه دروازه و در یک کرنر بسته دروازه بان تیم اتریش را غافلگیر کرد.

جهانبخش گفت: کار تمرین شده بود. کمک مربی ما گفت گارد آنها خیلی زود پایین می آید و اگر در موقعیت تک به تک هستید، از این ضعف استفاده کنید.

جهانبخش پس از ضربه ای که آن هم دفع شد، نتیجه را 4-0 کرد. او حتی یک هت تریک کرد اما گل سوم توسط VAR به دلیل خطا روی اسامه ادریسی مردود اعلام شد. بازیکن ایرانی در این باره گفت: ابتدا فکر می کردم داور اشتباه کرده و تصمیم درستی نگرفت اما پس از بررسی VAR مشخص شد که ادریسی (دیگر بازیکن فاینورد) قبل از گل سوم من اشتباه کرده است. من واقعاً از این بابت متاسفم، اما واقعاً خوشحالم که به تیم کمک کردم و برنده شدیم.»

گل هایی که حاصل فرم فزاینده جهانبخش در هفته های اخیر است. سرمربی آرنه اسلات اخیراً از این مهاجم تمجید کرده است. حالا او بالاخره بهترین بازی خود را در یک بازگشت قدرتمند به نمایش می گذارد. جهانبخش توضیح می دهد: تمام تمرینات تدارکاتی را به خوبی پشت سر گذاشتم، ایستادن برایم خیلی مهم بود.

آمادگی جهانبخش خبر خوبی برای تیم ملی ایران و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 است.

دیدگاهتان را بنویسید