جزئیات مذاکرات برای انتقال علیرضا جهانبخش به تیم اروپایی

جزئیات مذاکرات برای انتقال علیرضا جهانبخش به تیم اروپایی

پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022، علاقه باشگاه یونانی پاناتینایکوس به علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه فاینورد هلند رسانه ای شد.

هرچند مدیر برنامه های جهانبخش این خبر را تکذیب کرد، اما به نظر می رسد مذاکرات برای جذب وینگر ایرانی باشگاه فاینورد به صورت جدی در جریان است و می تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی این فصل به پایان برسد.

گزارش های رسانه های هلندی در یونان حاکی از آن است که پاناتینایکوس به دنبال جذب جهانبخش برای 6 ماه با بند خرید دائمی در تابستان است.

بر این اساس هلندی ها نظر منفی نسبت به انتقال جهانبخش 29 ساله ندارند، اما می خواهند این بازیکن را به صورت دائمی و نه قرضی انتقال دهند، در حالی که در مذاکرات اولیه بیش از 1.5 میلیون برای فروش جهانبخش طلب کردند. یورو افزایش یافت.

رسانه های هلندی در ادامه خبر خود مدعی شده اند که جهانبخش نیز نظر مثبتی درباره انتقالش به این باشگاه یونانی دارد. او اخیرا با هم تیمی های خود در ایران که در یونان بازی کرده اند یا هنوز هم بازی می کنند گفت و گوی مفصلی انجام داده تا اطلاعات کامل تری از قهرمانی یونان جمع آوری کند.

در پایان این گزارش آمده است که پرونده نقل و انتقالات جهانبخش کار ساده ای نیست چرا که تیم هایی از آلمان، بلژیک و ترکیه نیز خواهان جذب جهانبخش هستند و رقابت زیادی برای خرید او وجود دارد.

در حال حاضر احسان حاج صفی و میلاد محمدی دو ملی پوش ایرانی هستند که در AAC یونان بازی می کنند. کریم انصاری فرد که همبازی جهانبخش در تیم ملی است تا فصل گذشته در یونان بازی می کرد و این فصل راهی لیگ قبرس شد.

دیدگاهتان را بنویسید