مسخره مهاجم سابق استقلال فرهاد مجیدی

مسخره مهاجم سابق استقلال فرهاد مجیدی

علی لطیفی بازیکن سابق استقلال و هم تیمی فرهاد مجیدی در خصوص حواشی حضور سرمربی استقلال در کمیته داوران اظهار نظر کرد:

برداشت شما از حمله بی پروا فرهاد مجیدی به کمیسیون داوری پس از سه بازی متوالی مقابل پرسپولیس، پیکان و نساج چیست؟

ابتدا باید بگویم که در چند فصل اخیر استقلال به شدت مورد ظلم قرار گرفته و در این شکی نیست. از این حیث هواداران استقلال بزرگترین قربانی این باشگاه هستند و در این شکی نیست.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

البته این مربوط به زمانی است که دولت قبل روی کار بود و مسئولان وزارت ورزش علنا ​​اعلام کردند که ما پرسپولیسی هستیم. هیچ مشکلی وجود نداشت. طرفدار یک تیم بودن هیچ اشکالی ندارد. ما هم به پرسپولیس و هوادارانش احترام می گذاریم اما آنها نیامدند مستقیم به استقلال حمله کنند. بلکه افرادی را در راس باشگاه قرار دادند که عوامل وزارت ورزش بودند و عامل اصلی اتفاقات آن دوران و افول استقلال بودند. نمونه بارز آن حضور استراماچونی بود.

پرسپولیسی ها کی از این مربی تعریف کردند؟

درست است! در آن زمان استراماچونی از برانکو بهتر بود. آنقدر خوب کار کرد که همه از آن سود بردند، اما همین سیستم با ظاهر شدن در کشتی استقلال، دلیل اصلی فرار استراماچونی شد. در واقع برخی گروه ها استقلال را نمی خواستند. در عین حال، مشکلات داوری، خواسته یا ناخواسته، شامل استقلال نیز می شد. به همین دلیل به فرهاد مجیدی حق می دهم در این مورد ناراحت و عصبانی باشد.

اما آیا این برخورد مستقیم با کمیسیون داوری و پیشکسوتان این صنف ضرری برای استقلال یا مجیدی ندارد؟

من قطعا با شما موافقم. سرمربی استقلال نباید وارد این مسائل جزئی شود. اگر قرار است دفاعی از استقلال صورت بگیرد باید خارج از کادرفنی انجام شود. اشتباهی را که مجیدی دو سال پیش قبل از فینال جام حذفی مرتکب شد و با احمد سعادتمند دعوا کرد را به یاد داریم. من منافق مجیدی هستم اما نمی توانم حقیقت را بگویم. حتی اگر مورد انتقاد هواداران قرار بگیرم. به هیچکس جز خدا اهمیتی نمی دهم و بعد از خدا هواداران استقلال برایم مهم هستند. اما مجیدی با تجربه ای که دو فصل پیش در فینال جام حذفی داشت، مجبور نشد دوباره بی تجربه باشد. او باید هر چه زودتر به این جنگ پایان دهد. جام حذفی برای فرهاد و استقلال کنار گذاشته شد و حالا باید روی خودش و تیمش در لیگ تمرکز کند. او توانست پاشنه آشیل استقلال را بشکند، چرا که با جذب گابریل پین، ضعف استقلال در بحث دفاع را به طور کامل پوشش داد، اما تیمش همچنان از نظر فنی متعادل نیست و در موقعیت یابی مشکل دارد. تیم او در ضربه آخر هم مشکلاتی دارد اما با همه این مشکلات استقلال شرایط خوبی در جدول دارد و نباید این وضعیت را به خطر انداخت.

دلیل این همه عصبانیت و ناراحتی چیست؟

طبیعی است! فرهاد مجیدی با وجود قضاوت و بحث تیم، در ناکامی در جام حذفی نیز هت تریک کرد و با اینکه در زمان حذف پرسپولیس می توانست در بهترین شرایط قهرمان جام حذفی شود، اما این اتفاق با اشتباهات تیم ملی خراب شد. بازیکن و مربی برایش خیلی سخت بود.

حالا فکر می کنی شرایط در ادامه لیگ برتر چگونه باشد؟

پرسپولیسی ها اگر قبلا به کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی امیدوار بودند، حالا تمام غم و اندوه خود را برای قهرمانی رها می کنند. در نتیجه کار استقلال در لیگ سخت تر می شود. این تیم باید مشکلات و حواشی را کنار بگذارد و از همه مهمتر فرهاد مجیدی باید دست از این رفتار خود بردارد و فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر کند وگرنه اگر این بار با استقلال جام نبرد، ماندن او در این باشگاه خواهد بود. برای او بسیار دشوار است

دیدگاهتان را بنویسید