بیژن طاهری فرهاد مجیدی را مسخره کرد؟

بیژن طاهری فرهاد مجیدی را مسخره کرد؟

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت فعلی آبی پوشان پایتخت گفت: همه چیز خوب است. ستاد فنی تیم 2 روز تعطیل بود و تمریناتمان را از یکشنبه شروع کردیم. خدا را شکر همه چیز خوب است و با نظم جلو می رویم. همه بازیکنان سالم هستند و کار خود را انجام می دهند.

وی درباره مصدومیت محمدحسین مرادمند گفت: ابروهای مو مرادمند در دیدار مقابل فجر شکافته بود و چشمانش ورم کرده بود اما مشکل خاصی نداشت و مشغول تمرین بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد تیمش در آخرین دیدارهای لیگ برتر گفت: نمی خواهیم داوری به نفع ما باشد اما در استقلال هستیم و تیم بزرگی هستیم و داوران باتجربه ای هستیم. باید در بازی هایمان ترک کنیم. می دانید جو بازی طوری است که تنش زیاد است و تیم هایی که مقابل استقلال هستند انگیزه بیشتری دارند. به نظر من داوران جوان را باید برای بازی های سبک تری رها کرد. دو امتیاز در شیراز گذاشتیم و یک گل محکم زدیم که رد شد و بعداً می توانیم از این امتیازها پشیمان شویم.

طاهری درباره حضور احتمالی تماشاگران از هفته پنجم لیگ برتر که استقلال این هفته با نساجی در ورزشگاه آزادی بازی می کند، گفت: خیلی خوشحالم که دو سال دیگر تماشاگران باید به ورزشگاه بیایند. “حضور تماشاگران واقعا لذت بخش است. زمانی که تماشاگران در ورزشگاه بودند ما قدر آنها را نمی دانستیم، اما اکنون می فهمیم که چه نعمتی را از دست دادیم. امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد و شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم. استادیوم

دیدگاهتان را بنویسید