بیژن طاهری مانع اخراج ساپینتو شد

در سفر استقلالی ها به شهر اراک می دیدیم که تصویر بیژن طاهری در کنار زمین گاهی بیشتر از سایر اعضای کادر فنی به چشم می خورد. بالا و پایین پریدن، صحبت با داور و کمک داوران یا صحبت با مسئولان کنار زمین برای ایجاد آرامش در اطراف نیمکت استقلال از جمله کارهایی بود که بیژن طاهری برای کاهش تنش ناشی از ملتهب سکوهای ورزشگاه اراک انجام داد. تا ساپینتو و سایر مربیان استقلال به همراه نیمکت نشینان این تیم با آرامش کار خود را دنبال کنند.

بیژن طاهری همیشه در صحنه های مشکل داوری جزو اولین ها بود و مراقب بود ساپینتو از دستش در نیاید و دوباره با اخراج مواجه شود. در واقع می توان گفت مدیریت خوب بیژن طاهری برای ایجاد نظم و انضباط در کنار زمین و داخل محوطه فنی تیم استقلال باعث شد تا ساپینتو 90 دقیقه بدون دریافت کارت زرد یا اخراج در یک مسابقه از بازی خارج شود. که مشکلات داوری کم نبود استقلال بعدی زمینی خواهد بود.

باید توجه داشت؛ با توجه به تعهد قبلی ساپینتو به مسائل اخلاقی در کنار زمین، او می‌توانست با هر گزارشی از سوی ناظر بازی اخراج یا اخراج شود، او همچنین دو جلسه توقف دربی را از دست داد تا تیمش بدون او به مصاف پرسپولیس برود.

دیدگاهتان را بنویسید