رئیسی: دولت گوش معترضان و مخالفان دارد اما اعتراض با اغتشاش فرق می کند/ اغتشاشات هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه است/ مردم انتظار برخورد قاطع با اغتشاشات را دارند/ ناامنی خط قرمز دولت است.

رئیسی: دولت گوش معترضان و مخالفان دارد اما اعتراض با اغتشاش فرق می کند/ اغتشاشات هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه است/ مردم انتظار برخورد قاطع با اغتشاشات را دارند/ ناامنی خط قرمز دولت است.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: دولت گوش هایی برای شنیدن صدای معترضان و مخالفان دارد، اما اعتراض با هرج و مرج و اخلال تفاوت دارد، ناآرامی ها هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه است و مردم انتظار دارند با آن مقابله کنند. او را قاطعانه

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای دولت با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیج، روحیه بسیجی را اخلاص، تدبیر، عقلانیت، انگیزه، روحیه خدمت، مقاومت و توکل بر خدا در مقابل خداوند متعال دانست. سختی ها، سختی ها و موانع. و بر حفظ و ارتقای روحیه انقلابی و بسیج در بین همکاران دولت تاکید کرد.

رئیسی گفت: بسیج حرکتی سازمان یافته، سازماندهی شده و با اندیشه و انگیزه انقلابی و عمل صالح برای رسیدن به اهداف انقلاب و گره گشایی از زندگی مردم است و دولت باید در همه عرصه های خدمت رسانی بسیج عمل کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز که دشمن هدفمند جنگ تلفیقی را با سرمایه های انقلاب اسلامی آغاز کرده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را نشانه گرفته است، راه مقابله با شیطنت ها، فتنه ها و دسیسه های اوست. جلوگیری از تاخیر در اجرای امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات.

«لزوم اقدام مشکل‌محور دستگاه‌های اجرایی» و «برآوردن نیازهای مردم با توجه ویژه به معیشت» از دیگر تاکیدات رئیسی به همکاران دولت بود.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود ناامنی را خط قرمز دولت تعریف کرد و گفت: امنیت و آرامش زمینه ساز رشد و توسعه کشور و فعالیت های علمی، اقتصادی و تجاری مردم است که مسئولین نهادها باید توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیسی افزود: دولت به حرف معترضان و مخالفان گوش می دهد، اما اعتراض با هرج و مرج فرق می کند. ناآرامی ها هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه است و مردم انتظار دارند قاطعانه با آن برخورد شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به دست‌های پنهان برای اخلال در بازار ارز، از نهادهای ذیربط خواست اقدامات اتخاذ شده در این حوزه را سریع و دقیق اجرا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید