مردم به طور کامل از عوامل ایجاد اغتشاشات فاصله گرفتند/ لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با مخالفان نظام


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903826

حمیدرضا ترگی گفت: به نظر می رسد مردم به هیچ یک از فراخوان های مخالفان پاسخ نمی دهند و از آنها حمایت نمی کنند اما کاملا از عوامل آغاز کننده اغتشاشات فاصله گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کردند که مسئولان نباید از مسائل اصلی منحرف شوند و این مسائل را مشکل اصلی کشور بدانند. همه باید مواظب خود باشند و بر مشکلات اصلی نظام از جمله اقتصاد و معیشت مردم، سیاست خارجی و سایر موفقیت هایی که دولت نیاز دارد تمرکز کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم توجه ویژه به رونق اقتصادی در کشور، افزود: معظم له در حوزه قانون گذاری نیز تاکید کردند که اجرای صحیح و موثر و توجه به سیاست خارجی مورد غفلت قرار نگیرد. بله برای اینکه مسئولین را درگیر مسائل جزئی کشور نکنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تکلیف را برای فریب خوردگان اعم از جوانان و مردمی که دچار این مشکلات می شوند مشخص کردند و در این میان دستگاه ها نیز باید پاسخگوی فرهنگی باشند. روی این لایه بین‌المللی بسیج کنید.

ترگی تصریح کرد: همچنین افرادی که مخالف نظام هستند یا وابستگی آنها به دشمن مشخص است و یا کسانی که سخنان مخالفان در داخل کشور را تایید می کنند و از مواضع ضد انقلاب حمایت می کنند در همین راستا هستند و قوه قضائیه. سیستم باید با آنها برخورد جدی کنند.

وی افزود: به نظر می رسد مردم به هیچ یک از تماس های مخالفان پاسخ نمی دهند و از آنها حمایت می کنند، اما از عوامل آغاز کننده اغتشاشات کاملاً فاصله گرفته اند تا جایی که معمولاً در عملیات خرابکارانه خود شرکت می کنند.

ترگی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که نقشه دشمن این است که این موضوع را تا انتخابات آمریکا و ایام 22 آبان به درازا بکشد و راه جلوگیری از این مشکل این است که مردم صف خود را از مخالفان جدا کنند و قوه قضائیه باید با این مردم. با جدیت کار شود و پلیس امنیت اقصی نقاط کشور اجازه ندهد این افراد به امنیت کشور آسیب بزنند و اجازه ندهند این افراد فریب خورده و متاثر از فضای مجازی به فعالیت های مخرب خود ادامه دهند.

وی افزود: این روند تا کنون باعث کاهش شدید این گونه تجمعات و تحرکات شده است و به نظر می رسد به شکست کامل جریان ضد انقلاب و مخالفان نظام و معدود کسانی که هنوز فکر می کنند می توانند. ایجاد ناامنی در جامعه با تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظمیه در روزهای آینده بازداشت و با آنها برخورد خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نظام با طولانی شدن این معضل و تداوم آلودگی فضای کشور با سمپاشی خود اجازه نمی دهد فتنه گران در کسب و کار، آسایش و رفاه مردم دخالت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید