لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با شورشیان


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900897

فریدونی با افتخار خواندن پرچم ایران گفت: دستگاه قضایی باید با سران اصلی اغتشاشات برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرکاظم فریدونی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با ابراز تاسف از حوادث اخیر و هتک حرمت به مقدسات و پرچم مقدس ایران توسط برخی معاندین اظهار داشت: امروز برخی از جوانان تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار گرفته اند، اقدام کنید. از نظر عاطفی و عاطفی و برای پرچم نظام مقدس جمهوری ارزش قائل هستند و اسلام را نمی شناسند.

وی افزود: هرکس با هر لباسی که باشد، شبانه روز برای جلب توجه به این پرچم پر افتخار تلاش می کند.

یکی از اعضای سابق تیم ملی کشتی ایران مدعی شده است که دو بار مقابل حریفان رژیم صهیونیستی کشتی نگرفته است. در سطح ملی و داخلی موفق به کسب 13 مدال رنگی شدم و با این پرچم پرافتخار روی سکو بایستم.

وی با بیان اینکه مردم در چارچوب قانون حق دارند مطالبات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: نباید مورد گمراهی رسانه های متخاصم قرار بگیریم و به مقدساتی مانند قرآن، پرچم امام حسین(ع)، مسجد و… توهین کنیم.

فریدونی گفت: دولت مسلمان توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی، بیت المال و قرار دادن جامعه در شرایط خطرناک را به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: ورزشکاران و ستارگان به عنوان افرادی که در جامعه محبوب هستند نباید در مورد اتفاقات اخیر با رسانه ها عجولانه صحبت کنند.

عضو سابق تیم ملی کشتی ایران گفت: دستگاه قضایی باید با عوامل مرتبط با گروهک های ضد انقلاب که سردمداران اصلی این اغتشاشات هستند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید