شهید بهشتی مطیع امام خمینی محض بود/قوه قضائیه با قاچاقچیان کالاهای اساسی برخورد قاطع کرد.


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878968

علی رنجبر ماهانی گفت: از قوه قضائیه می خواهیم با افرادی که به دنبال قاچاق مواد و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای رفع مشکلات مردم هستند به شدت برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین اکبر افشار منش در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه آیت الله شهید بهشتی معمار قوه قضائیه و از شخصیت های برجسته جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شخصیت ایشان دارای ویژگی های خاصی بود که از آن جمله می توان به تدبیر، ولایتمداری و اطاعت از امام راحل اشاره کرد.

رودبار جنوب جمعه دارم با بیان اینکه شهید بهشتی استکبار ستیز و استکبارستیزی است، از حمایت از حق هراسی ندارد، او کارگر تشکیلاتی بود، گفت: آیت الله شهید بهشتی توانست ساختار قوه قضائیه را بسازد تا این نیرو را روی پایش بگذار . بلند شوید و قوانینی را وضع کنید که به روز هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درس هایی که قوه قضائیه می تواند از آیت الله شهید بهشتی بگیرد تسلط بر قوانین این شهید بزرگوار است.

خجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر ماهانی در گفتگو با شبکه راه آرمان; وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی و دو تن از دو یاران انقلاب با اشاره به اینکه قتل شهید بهشتی و یارانش در اوایل انقلاب توسط دشمنان انجام شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران خواهد آمد و سقوط خواهد کرد. .

امام جمعه منطقه کاظم آباد ادامه داد: دشمنان امروز نیز به دنبال قتل هستند اما نه قتل انسان، بلکه قتل قضات انقلابی هستند که عدالت و پاکی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی با تقدیر از اقدامات چند سال گذشته قوه قضائیه گفت: امروز از قوه قضائیه انتظار می رود با نیروهای انقلابی خود دست پاک را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر با اشاره به وضعیت اقتصادی خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه می خواهیم با کسانی که به دنبال قاچاق کالاها و نیازهای اساسی مردم هستند برای رفع مشکلات مردم به شدت برخورد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید