برخورد قاطع با متخلفان از قیمت گذاری کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840493

عزیزپور گفت: برخورد قاطع با متخلفان ضوابط قیمتی کالاهای اساسی مانند گران فروشی و انباشتگی، فروش غیرقانونی آرد نانوایی ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عزیزپور رئیس قاضی شهرستان فراهان در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: مسئولان مدیریت بازار و کارشناسان اقتصادی، علما و اندیشمندان باید اهداف و مزایای اجرای طرح اصلاح اقتصادی دولت برای حذف ارز ترجیحی را تبیین کنند تا زمینه آرامش در جامعه فراهم شود.

وی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب همه مسئولان باید دولت را در مدیریت اصلاحات اقتصادی مستمر یاری کنند چرا که اجرای موفق این برنامه منافع کشور را در عرصه ملی و فراملی تامین می کند.

عزیزپور گفت: مراقبت و نظارت موثر بر ثبات قیمت ها و جلوگیری از انباشته شدن سایر کالاها و خدمات ضروری است و نباید دستاویز فروش چند کالای اساسی (آرد، روغن، مرغ، تخم مرغ و مواد اولیه دام) قرار گیرد. به دلیل سوء استفاده، وجود و افزایش قیمت سودجویان و برخورد قاطع با متخلفان مقررات قیمتی کالاهای اساسی مانند گران فروشی و انباشتگی، فروش غیرمجاز آرد نانوایی ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس قاضی فراهان تاکید کرد: پلیس فتا با اقدامات پیشگیرانه و در صورت نیاز با دریافت دستور قضایی برای انجام اقدامات بازدارنده موثر در مدیریت هوشمند کانال های مجازی، فضای مجازی را رصد می کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اضطراب و اختلالات روانی و اختلالات و رفتارهای مغایر با امنیت عمومی به هیچ وجه پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید