نماینده مجلس: تورم مردم را در تنگنا قرار داده است/ دولت موظف است با منابعی که در اختیار دارد تلاش کند تا از شهریور 1400 قیمت کالاهای اساسی بیش از قیمت گران نشود.

نماینده مجلس: تورم مردم را در تنگنا قرار داده است/ دولت موظف است با منابعی که در اختیار دارد تلاش کند تا قیمت کالاهای اساسی از شهریور 1400 بیش از قیمت افزایش پیدا نکند.

روز جدید حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از هزینه های موجود تاکید کرد: در قانون بودجه 1401 آمده است که دولت باید با منابعی که در اختیار دارد تلاش کند تا قیمت کالاهای اساسی بیش از قیمت افزایش پیدا نکند. سپتامبر 1400

حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر علنی امروز (دوشنبه) در تذکر شفاهی اظهار داشت: بحث افزایش دستمزد کارگران موضوع بسیار خوبی بود اما به دلیل اینکه اکنون سهم حق بیمه بیمه گرانی مانند رانندگان و فعالان صنایع دستی و غیره، که خود افزایش یافت، مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرد و حتی باعث شد برخی از پرداخت حق بیمه خودداری کنند. درخواست من این است که دولت با توجه به منابعی که در بودجه 1401 در نظر گرفته شده، به این افراد توجه کند.

نماینده مردم شاهین شهر همچنین گفت: «تورم به ویژه در تامین کالاهای عمومی مردم را در تنگنا قرار داده است». در قانون بودجه 1401 آمده است که دولت موظف است با منابعی که در اختیار دارد اطمینان حاصل کند که قیمت کالاهای اساسی بیش از شهریور 1400 افزایش پیدا نکند. دولت باید در این زمینه به کار خود سرعت ببخشد زیرا امروز 22 فروردین است و اگر چشمانمان را ببندیم سال تمام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید