آیت الله شهید بهشتی شهید دادگستری / نقش کلیدی قوه قضائیه در حل مشکلات مختلف کشور


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877758

عباس گروهی گفت: قوه قضائیه در قبال مشکلات مختلف کشور به ویژه مسائلی که نقش اساسی در جامعه دارد مانند راه اندازی کارخانه های تعطیل، مقابله با مفاسد اقتصادی و … اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گروه حجت الاسلام والمسلمین عباسی در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه آیت الله شهید بهشتی شهید دادگستری بود، گفت: رویکرد بعد از پیروزی قوه قضائیه مبتنی بر عدالت است و این قوه هیچ گاه در اجرای عدالت کوتاهی نکرده است، به ویژه در این اواخر شاهد مدیریت هستیم. عدالت در این حکومت

امام جمعه شهرک فاریاب ادامه داد: قوه قضائیه در قبال مشکلات مختلف کشور به ویژه مسائلی که نقش اساسی در جامعه دارد مانند راه اندازی کارخانه های تعطیل، مقابله با مفاسد اقتصادی و… اقدامات خوبی انجام داده است. بر.

وی گفت: قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی اهمیتی نمی دهد که در کدام بخش، نهاد، شخص حقیقی یا حقوقی، موضوع عدالت در کجا فعالیت داشته است و این اقدامات نشان می دهد که قوه قضاییه همان رسالت ذاتی عدالت را دارد.

گروهی می گفتند: «قوه قضاییه با اقداماتی که انجام داده و می کند، اعتماد مردم را جلب کرده است و مردم وقتی برای انجام وظیفه خود به دادگاه ها و دادسرا مراجعه می کنند، حرف های خود را بسیار جسورانه و آزادانه بیان می کنند». به وظایف خود در این سیستم عمل کنند، قوه قضاییه آنها را عزل خواهد کرد و همانطور که دیدیم مبارزه با فساد در این سیستم آغاز شده است.

امام جمعه شهرستان فاریه با بیان اینکه در سطوح مختلف قوه قضائیه شاهد تقابل نظام بوده ایم و عدالت را دست اول می بینیم، گفت: این اقدامات همان هدفی است که شهید شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید