ترور آیت الله بهشتی نقش بسیار بالای ایشان را در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام نشان داد.


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878592

احمدعلی مقدم گفت: کشور ما از اول انقلاب تاکنون عملیات های تروریستی و خرابکاری های هولناک زیادی را پشت سر گذاشته است. کوردل را به عنوان یک دوست بشناسید و مزخرفات دشمنان خود را نادیده بگیرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص حادثه 6 تیر 60 نیز گفت: این حادثه تلخ 6 روز پس از برکناری بنی صدر خیانتکار از ریاست جمهوری، پس از بی کفایتی سیاسی وی در مجلس شورای اسلامی و سه روز پس از سوء قصد نافرجام به سعادت رخ داد. زندگی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ساخته منافقین کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با گرامیداشت مقام شامخ این شهیدان افزود: 16 تیرماه برای ارج نهادن به مقام والای قوه قضائیه و ارج نهادن به مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی اولین مقام معظم رهبری. رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران روز قوه قضائیه است در واقع هفت تیر روز اثبات حقانیت و ماندگاری نظام و طهارت کارگزاران و مردم نظام و روز قوه قضائیه است. پی بردن به مظلومیت شهید آیت الله بهشتی.

7 جولای; این روز، روز تجلی ارزش های جامعه مبارز و انقلابی ایران است

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه هفت تیر روز تجلی ارزش های جامعه مبارز و انقلابی ایران است، گفت: کشور ما از ابتدای انقلاب و هفتم تیر تاکنون عملیات های تروریستی و خرابکاری های هولناک زیادی را پشت سر گذاشته است. حادثه نقطه عطف است.» حوادث و آغاز حرکتی نو برای ملت برای افزایش بصیرت، تشخیص دشمن و کوردل منافقین از دوست و عدم توجه به حماقت دشمنان.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه منافقین با محوریت بنی صدر قصد براندازی نظام را داشتند، اذعان داشت: تغییر نظام در عرض چند ماه اما شهادت آیت الله بهشتی و 70 نماینده، وزیر و سیاستمدار. نه تنها منجر به فروپاشی نظام شد، بلکه پایه های نظام را مستحکم کرد، بنابراین حادثه 7 تیر نقطه عطفی تاریخی و تعیین کننده برای نظام است.

آیت الله بهشتی متفکر و سیاستمداری فرزانه بود

وی تصریح کرد: مرتدین و منافقین متخاصم در دهه 60 17 هزار نفر را کشتند و در زمان جنگ، نیروهای صدام و بعث با کمک اطلاعات، تهران و سایر شهرها را بمباران کردند، بنابراین دشمن همیشه مردم را برای کشتن انتخاب می کرد. آنها از هر نظر نخبه و موثر برای نظام هستند.

مقدم با اشاره به مطالب فوق افزود: آیت الله بهشتی اندیشمند و سیاستمداری فرزانه بود که علم و عمل را در کنار هم به کار می برد. او نیز مردی بسیار متواضع، عدالت خواه، عادل، صبور و در عین حال بسیار مظلوم بود، به طوری که از طریق دموکراتیزه کردن، دشمنی می کرد.

شهدا نقش مهم و تعیین کننده ای در تحقق اهداف انقلاب اسلامی دارند

وی با تاکید بر اینکه برای افرادی مانند شهید بهشتی مقام و منزلت ارزشی نداشت، بلکه آنها بودند که جایگاه، ارزش و منزلت دادند، ادامه داد: انفجار تروریستی 28 تیر 1360 یکی از بزرگترین انفجارهای تروریستی در تاریخ جمهوری اسلامی بود. ایران و شهادت آیت الله بهشتی و همرزمان باوفایش ارکان نظام مقدس اسلامی را استحکام بخشید زیرا این شهدا نقش مهم و تعیین کننده ای در تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشتند و نام پاک خود را برای همیشه در خط مقدم تاریخ قرار دادند.

مقدم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری فرزانه و بصیرت ملت فهیم، علیرغم همه تلاش ها و توطئه های ضدانقلاب و دشمنان نظام، یکی از مقتدرترین و امن ترین کشور هاست. گام دوم انقلاب و لزوم توجه جوانان به تاریخ برای جلوگیری از تحریف واقعیات تاریخی این ملت سرافراز و رنج‌دیده.

شهید بهشتی از چهره های شاخص و تاثیرگذار نظام بود

وی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شهدای هفت تیر فرمودند: این حادثه نشان داد که چنین ضربات سنگینی حتی نمی تواند صلابت جمهوری اسلامی متکی بر ایمان و حضور مردم را خدشه دار کند. این اتفاق کوچکی نبود. چنین حادثه ای در هر کجای دنیا برای سقوط یک سیستم کافی است. بگذار همه این افراد تأثیرگذار، مهم، خوش فکر و مبارز در یک لحظه با اقدامات تروریستی تروریست ها نابود شوند و نظام آن را تحمل کند و از آن به عنوان وسیله ای برای تقویت هر چه بیشتر خود استفاده کند. این یک چیز فوق العاده بود. «این برکت حضور و ایمان مردم به دلیل استحکام ساختار درونی نظام اسلامی است و به فضل الهی همواره چنین خواهد بود.

مقدم با اشاره به اینکه شهید بهشتی یکی از شخصیت های برجسته و تاثیرگذار نظام است، تاکید کرد: دشمنان منحوس و خودخواه جمهوری اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب نوپای ما و هر از چند گاهی مزدوران و منافقین را هدف گرفته بودند. آمریکا و اسرائیل جنایتکاران، افراد و فعالان سیاسی کشور را به خاک و خون کشیده اند، لذا دشمنان اعدامی نظام همچنان به این اقدام ذلت بار همچون ترور شهیدان علیمحمدی، شهریاری، سردار سلیمانی، فخری زاده، صیاد خدایی و … ادامه می دهند. نمونه هایی از این تلاش ناامیدانه، دشمنان ما هستند.

سیاست مشترک قوه قضائیه حرکت جهادی و ترویج سند تحول قضایی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در خصوص اقدامات مستمر قوه قضائیه گفت: سیاست کلی قوه قضائیه حرکتی جهادی با برنامه ریزی و اهداف مشخص و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین تحول است. قوه قضائیه اجتماعی و مردمی که درد جامعه را درک می کنند و تلاش مضاعف خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری می کنند.

وی گفت: قوه قضاییه که در تراز گام دوم انقلاب است باید با شورای عالی اقتصاد و رؤسای قوای مجریه و مقننه برای بررسی و حل مشکلات جامعه و کشور به عنوان حجت الاسلام هماهنگ شود. محسنی اژه ای کم جنایت، رونق مصالحه در پرونده ها تا حد زیادی موفق به جلب اعتماد و رضایت مردم شده است.

شهادت مکتبی پویا است که مردم را آگاه کرده است

مقدم با اشاره به مهمترین اقدامات قوه قضائیه تاکید کرد: رسیدگی ویژه به پرونده های چند دادگاهی، حل و فصل اختلافات از طریق داوری و ایجاد و توسعه نهادهای داوری که منجر به کاهش و جلوگیری از اطاله دادرسی، تخریب و پاکسازی عمدی می شود. طرح موضوع ممنوعیت خروجی های مدیریتی، کاهش هزینه ها در قوه قضائیه با حذف تشریفات از سفرهای کاری و همچنین نظارت بسیار خوب سایر محاکم کشور بخشی از اقدامات سازنده قوه قضائیه است که توانسته است قابل قبول و قابل قبول باشد. رکورد خوب. فعلا. بده.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: شهادت و ترور افراد و مسئولان نظام جمهوری اسلامی مانع انقلاب نشد، بلکه شهادت یک جریان و مکتب پویا بود که ثابت کرد اگر ارکان اساسی انقلاب و نظام جهت دهی شود، این انقلاب و راه شهدا ادامه خواهد داشت تا حادثه 7 تیر، انقلاب را در مسیر واقعی و صحیح قرار دهد و دشمنان ملت را نیز رسوا کند. . لازم است قوه قضائیه با اقدامات جهادی و انقلابی راه این شهدا را ادامه دهد تا امید در مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید