مردم می خواهند قاطعانه با مقصران ناامنی برخورد کنند. وقتی حقوق بشر بهانه است


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900592

رفتار کشورهای غربی در طول تاریخ نشان از وحشی بودن آنها دارد که مردم بیگناه را به خون کشیده اند و امروز در لباس حقوق بشر ظاهر شده و از ناامنی در ایران حمایت می کنند اما مردم ریشه خود را می دانند و خواستار برخورد با آنها هستند. آنها در کنار مردم و کشورهایی هستند که در صدد دشمنی با ملت ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، امروز در شرایط خاصی قرار داریم، شرایطی که می طلبد همه دست به دست هم بدهند تا با دشمنانی که در مقابل ملت ایران صف آرایی کرده اند و برای همیشه آنها را نابود کنند، دشمنی با ایران پشیمان خواهد شد.

در این میان افرادی هستند که به دنبال ماهیگیری از آب تیره و سوق دادن کشور به سمت امنیت و ناامنی هستند زیرا سود آنها در ناامنی ایران است.

ناامنی در ابعاد مختلف فقط ضرر و زیان را برای مردم به همراه دارد، اما در این میان کسانی هستند که خواهان ایرانی ضعیف هستند، چیزی که باید به آن توجه کرد و مراقب این گونه افراد بود، واقعیت نظام جمهوری اسلامی را وارونه جلوه می دهند.

تجربه نشان می دهد که افراد تأثیرگذار، بازیگران، سلبریتی ها و… می تواند نقش موثری در جلب مشارکت عمومی داشته باشد، چیزی که در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و افراد مشهور برای اهداف کشور خود تلاش می کنند.

متاسفانه در ایران اینگونه نیست و برخی از بازیگران و سلبریتی ها فقط به دنبال منافع خود هستند و حتی مانع رشد کشور می شوند و در واقع مصداق معروف نان خوردن در روز هستند.

در روزهای گذشته که جریان آتش افروزی در کشور شعله ور شد و به اموال عمومی آسیب وارد شد، عده ای پس از کلاهبرداری به میدان آمدند، اما افرادی هم بودند که در این شرایط به فکر کسب و کار و درآمدزایی بودند.


حضور همه مردم نشانه همبستگی قاطعانه با آرمان های انقلاب است

میلاد منت نیا یکی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شرایط امروز به گونه ای است که همه در این مسیر وظیفه دارند و همه باید برای اتحاد مردم و لغو نقشه دشمن تلاش کنند.

وی افزود: حضور همه مردم نشان از وفاق شدید با آرمان های انقلاب است و مردم ریشه و زمینه تفرقه و بلاتکلیفی را می شناسند و در تلاش برای مقابله با آن هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: اضطراب و بلاتکلیفی تنها باعث افزایش خسارت می شود و باید از ابزارهای قانونی و مناسب مطالبه گری استفاده کرد و عاملان هنجارشکنی نیز مجازات شوند.


برخی از سلبریتی ها در خدمت دشمن هستند

«غدا اله نیاسادگ» تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: برخی از بازیگران، افراد مشهور و سلبریتی ها نشان داده اند که منافع کشور برایشان مهم نیست و در این مورد کوچکترین تلاشی نکرده اند. .

وی افزود: برخی در تلاش برای گرفتن تابعیت دوم خود هستند و برخی در این شرایط به دنبال سود کلان هستند و این در شرایطی است که حتی در کشورهای غربی سلبریتی ها و بازیگران در راستای منابع کشور خود برای مخاطبان خود کار می کنند.

نیاصدق همچنین گفت: در ناآرامی های گذشته مشخص شد که سلبریتی ها وکیل مردم نیستند، به اصطلاح نان و کره ای هستند که فقط می خواهند مبلغ قرارداد را افزایش دهند.

این تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی گفت: تجربه سال های اخیر نشان می دهد که برخی سلبریتی ها به دنبال منافع خود هستند و برخی سلبریتی ها در خدمت دشمن هستند و به آگاهی عمومی و منافع مردم اهمیت نمی دهند.


68342478 2c81 441c 8ddd 7e6fab9869d5 خبر خاکستری


عوامل ناامنی باید مجازات شوند

خجت الاسلام «عمران احمدی» مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در ناآرامی های گذشته همه دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان داخلی و خارجی آنها به میدان آمده اند. شناسایی شده اند.”

وی افزود: به تعبیری در حوادث چند روز اخیر کشورهایی که دشمن ملت ایران هستند و از ناآرامی های ایران محافظت می کنند دوباره وارد میدان شدند و در این میان ارتشی از مردم فریب خورده و کسانی که جیره خود را به میدان آمده است.

احمدی خاطرنشان کرد: زمان آن فرا رسیده است که کشورهایی که در مسیر دشمنی با ایران هستند، با نتایج اقدامات خود مواجه شوند و همچنین شبکه دشمنان را بشکنند و مواردی مانند اردوگاه آلبانی، حمایت عربستان و… و هر کدام قدرت جمهوری اسلامی را احساس کرده اند، پس دیگر جرات دشمنی ندارند.


حقوق بشر بهانه است

ˈاحمد محمدیˈ مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: حقوق بشر بهانه است و این را می توان در رفتار ناهماهنگ کشورهای اروپایی و آمریکایی که در کشورهای مختلف مردم بیگناه در کشورهای مختلف کشته شده اند مشاهده کرد. تاریخ امروزه دولت ها دیگر اجازه ندارند در مورد حقوق بشر صحبت کنند.

وی افزود: تمام ارزش های انسانی در جهان غرب قربانی سیاست های مالی و برده داری مدرن، استفاده از مردم به جای حیوانات، فروش پوست انسان و تغییر ظاهر افراد شده است و هنوز هم از این قبیل موارد استفاده می شود، در حالی که در اسلام تاکید ویژه ای شده است. همیشه به جای انسانیت مورد احترام بوده اند، اما کشورهای غربی مدعی انسانیت و آزادی هستند.

محمدی همچنین گفت: جالب است که در دنیای غرب به زن به عنوان ابزار نگاه می شود اما کشورهای غربی مدعی حقوق زنان در ایران هستند اما گروهی مانند داعش محصول تفکر وحشیانه کشورهای استعمارگر مانند آمریکا است. و متحدانش برای کشتن انسانها نیز نابود شدند

این معلم دانشگاه توضیح می دهد: هم خانه های فریب خورده باید بدانند که سلبریتی ها خوراک کشورهای غربی هستند و آزادی الگوی غربی توهمی است که فرهنگ غربی برای زیر پا گذاشتن ارزش های غربی اجرا می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید