مقصران وضعیت فعلی و مقصران ارز 4200 تومانی فضا را غبارروبی می کنند/ لزوم تبیین جهادی در حوزه مسائل اقتصادی دولت


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837971

حجت الاسلام فلاحی گفت: افرادی که مقصر وضعیت فعلی بودند و مقصر ارز 4200 تومانی هم اکنون گرد و غبار به فضا می ریزند و می خواهند مردم را منحرف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری خطاب به کارگران مبنی بر لزوم حمایت دولت در مسائل اقتصادی، اظهار داشت: طیف مذهبی و انقلابی متقاعد شوند که پایداری کنند، زیرا هدف رهبری این است که به مسائل اقتصادی که دنبال می شود عمیق تر نگاه کنید تا بحث جریان انقلابی به دلیل همین طبقه بودن برخی از منتقدان دولت تمام شود.

وی افزود: مردم عادی از دیگر طیف هایی هستند که کمتر به رسانه های داخلی توجه می کنند و در فضای رسانه های خارجی حضور بیشتری دارند، بنابراین باید توسط دولتمردان و مسئولان وزارتخانه ها کاملا توجیه شوند و به آنها توضیح داده شود که جریان چه به خاطر مردم است. چیز زیادی در مورد آن نمی دانم

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت؛ البته برخی از این ساخت و سازها پس از پرداخت یارانه خنثی می شود و فضا کمی آرام تر می شود، زیرا مردم می دانند که دولت توزیع بسته های حمایتی را در دستور کار خود دارد، اما کافی نیست.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: اهمیت نیاز روزافزون مقام معظم رهبری به حمایت دولت از مسائل اقتصادی این است که همه باید برای جهاد تبیین تلاش کنند تا این عملیات اقتصادی به تعویق نیفتد.

وی افزود: عده ای که مقصر شرایط کنونی و مقصر ارز 4200 تومانی بودند، اکنون گرد و غبار به فضا می ریزند و می خواهند حواس مردم را پرت کنند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: مردم باید تبرئه شوند و به حرف عاملان وضعیت فعلی و عاملان ارز 4200 تومانی گوش ندهند و خدای ناکرده پس از اجرای طرح آرد هدفمند منتظر گشایش اقتصادی باشند.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این سرمایه های ملی به صورت قاچاق از مرزها عبور می کرد اما با تدابیر اندیشیده شده سرمایه های موجود در داخل مرزها و سفره مردم باقی می ماند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: پیش از این آردی که در نانوایی ها به قیمت 38 هزار تن توزیع می شد، در آن سوی مرز به قیمت 80 هزار تن فروخته می شد و سرمایه های ملت به تاراج رفت، بنابراین مسئولان باید مردم را برائت کنند.

وی گفت: اکنون همه اقشار به ویژه قشر تحصیلکرده باید به جهاد تبیینی همگانی بپردازند و مردم را در این زمینه توجیه کنند تا به راحتی بتوانیم از این مسیر عبور کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید