پیشکسوت استقلال فرهاد مجیدی را ربود

پیشکسوت استقلال فرهاد مجیدی را ربود

دیدار استقلال و سپاهان با رد و بدل شدن تنها یک گل بین دو تیم با پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی به پایان رسید. سعید مراگه چیان در گفت وگو با خبرورزشی درباره دیدار استقلال و سپاهان و نوع بازی دو تیم صحبت کرد.

برد استقلال مقابل سپاهان چقدر ارزش داشت؟

فکر می کنم این پیروزی فوق العاده ارزشمند بود. اگر سپاهان استقلال را شکست می داد فاصله او با ما بیشتر می شد و احتمالا می توانست نیم فصل را هم قهرمان شود اما با این برد استقلال تنها یک امتیاز با این تیم اختلاف داشت و هوادارانش خوشحال شدند و امیدش برای موفقیت بیشتر شد.

بازی دو تیم را چطور دیدی؟

به نظرم استقلال اصلا خوب بازی نمی کند. شاید برخی بگویند مراگهچیان دوباره شروع کرده است اما من معتقدم نه تنها استقلال بلکه هیچ تیمی در این فصل فوق العاده بازی نخواهد کرد.

بر چه اساسی در این مورد صحبت می کنید؟

وقتی منچسترسیتی را در لیگ برتر انگلیس می بینید، این تیم حداقل 32 بازی خوب در 38 هفته انجام می دهد یا مسی در 38 هفته 32 بازی زیبا انجام می دهد و شاید در پنج یا شش بازی به دلایل مختلف، فوتبال همیشگی خود را انجام نمی دهد. . چنین بازیکنان و تیم هایی می گویند خیلی خوب هستند اما به آن هایی که در میانه بازی خوب هستند متوسط ​​می گویند. اما ببینید چطور می شود گفت استقلال عالی بازی کرد که استقلال در 10 هفته 8 بازی را خراب کرد و این خوب نبود. من در این فصل به جز دو یا سه تیم فوتبال زیبایی از سایر تیم ها ندیده ام.

شاید تمرکز استقلال روی دفاع باعث این مشکل شده باشد؟

البته استقلال در این فصل به دلیل فاصله نزدیک خط هافبک و دفاع وضعیت بهتری در دفاع دارد. یعنی وقتی هافبک جلو می رود دفاع اختلاف را با هافبک ها کم می کند. بنابراین به محض بازگشت تیم تفاوتی بین هافبک و دفاع نیست. اما چرا فقط باید بگوییم بازی استقلال در آبادان جالب بود؟ چون اگرچه نتیجه مساوی بود اما همه آن را دوست داشتند. حالا که استقلال سپاهان را برد، دلیلی ندارد که بگوییم بازی خوبی بود.

به نظرت استقلال در این دیدار موفق تر بود یا سپاهان؟

در نیمه اول شاهد بازی زیبایی از هیچ تیمی نبودیم. در نیمه دوم استقلال چند موقعیت داشت که یکی از آنها شوت مطهری بود. اما سپاهان تلاش کرد بیشتر به گل برسد. امیدوارم نتایج خوب استقلال ادامه داشته باشد تا بالاخره بعد از سال ها اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید