ادعای پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی سرخابی

ادعای پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی سرخابی

حسن خان محمدی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس از ابتدای فصل فراز و نشیب داشت و به هماهنگی خوبی دست پیدا نکرد اما در آخرین بازی خود مقابل رفسنجان بازی منطقی و خوبی از خود به نمایش گذاشت. مس رفسنجان هم یکی از تیم های خوب لیگ برتر بود که به پرسپولیس شکست خورد. پرسپولیس در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که می تواند برای ششمین بار قهرمان لیگ شود.
وی افزود: ساختار پرسپولیس به شرایط ایده آل خود رسیده است و در همه خطوط عملکرد این خطوط بسیار خوب است. به همین دلیل فکر می کنم پرسپولیس به بازی های خوب خود در لیگ ادامه دهد.

وی افزود: پرسپولیس در سال های گذشته مشکلاتی داشت اما امسال مشکلات بسیار زیاد بود. پنجره نقل و انتقالات بسته شد و مشکلات مالی بر باشگاه حاکم بود. همه اینها فشار روی بازیکنان و اعضای تیم را افزایش می دهد. همه ما معتقد بودیم که کادر فنی خوبی در پرسپولیس وجود دارد که می تواند تیم و مشکلات را مدیریت کند. همین اتفاق افتاد و تیم از دردسر خارج شد و در حال حاضر در کورس قهرمانی است. این تیم در حال حاضر هم نیازی به مشکلات حاشیه ای ندارد و باید تنها به فکر بازی باشد تا با پیروزی در دیدارهای پیش رو به بالای جدول برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می گویند این تیم زیبا بازی نمی کند نیز گفت: برای زیبا بازی کردن باید از اول فصل تمام بازیکنان مورد نظر را در اختیار داشته باشید و سازماندهی لازم را انجام دهید. پرسپولیس هم بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و هم بازیکنان جدیدی به تیم آمدند که نیاز به هماهنگی داشتند. با این شرایط مشخص است که او نمی تواند بازی زیبایی انجام دهد. عدم هماهنگی در تیم باعث شد تا شاهد بازی زیبایی از پرسپولیس نباشیم. با این حال بازی با پرسپولیس بهتر شد. هر تیمی با چنین مشکلاتی نمی تواند بازی های زیبایی انجام دهد.

وی درباره بازی هفته بیست و دوم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت یکی از بهترین تیم های لیگ است که فوتبال خوبی ارائه می دهد. پرسپولیس همیشه مقابل هر تیمی که فوتبال بازی می کند عملکرد خوبی داشته است.

خانم محمدی درباره دیدار هفته بیست و سوم پرسپولیس و استقلال گفت: تیمی که در دربی پیروز شد 80 درصد راه قهرمانی را طی کرده است. در این دیدار به دلیل حساسیت بازی برخی فکر می کنند که شاهد بازی زیبایی نخواهیم بود اما به نظر من این دیدار تماشایی خواهد بود. پرسپولیس که امتیاز کمتری دارد باید در این بازی پیروز شود. این بازی می تواند پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند.

دیدگاهتان را بنویسید